היבואנים מתחילים להגיב לדאצ'יה

כניסתה השבוע לשוק של דאצ'יה עם מחירים נמוכים גוררת תגובות ראשונות של סובארו ופיאט. התחרות החלה והצרכנים רק ירוויחו ממנה.

ששי כהן 10 בינו, 2015
פיאט דובלו מבצע 2015

מותג הרכב דאצ'יה שהושק השבוע בארץ עם הסלוגן " החשבון פשוט " והבטחה למחירים אטרקטיביים החוסכים לכם בקנייה, בהוצאות ובדלק, יגרור ללא ספק בקרוב תגובה מצד יבואנים רבים. הפרשי המחירים הגבוהים יחסית, ישלחו ללא ספק מספרי יבואני רכב המשווקים דגמים עממיים, לתמחר מחדש כמה דגמים במטרה למנוע עריקת לקוחות. באופן לא ממש מפתיע, כבר בימים הראשונים לשיווק דאצ'יה בישראל, צמד דגמים מבית סובארו ופיאט תומחרו מחדש, במטרה למנוע בריחת לקוחות למותג הזול החדש.



כך למשל, כניסתה של דאצ'יה דוקר לשוק המסחריות הקלות עם תג מחיר המתחיל ב- 95 אלף ש"ח, עשוי לאיים על דגמים כמו סיטרואן ברלינגו, רנו קנגו, פיאט דובלו ואחרים. בפיאט אשר חזקה בשוק המסחריות יצאו בשבוע החולף במסע פרסום לדובלו הבסיסית המצוידת במנוע בנזין 1.4 ליטר 95 כ"ס, הכולל הפחתת מחיר מ- 117,000 ש"ח מחיר המחירון ל-99,900 ש"ח. כעת, עם הפרש של 5,000 ש"ח בלבד בין שתי המכוניות, מעניין יהיה לראות במה יבחרו הלקוחות.

פיאט דובלו מבצע 2015

פיאט דובלו מבצע 2015


דוגמה נוספת באה לתת תשובה לרכב השטח דאצ'יה דאסטר שמעורר סקרנות רבה בשוק ועשוי להיות הדגם המוביל של החברה בארץ. בסובארו, החזקה ברכבי 4X4, כנראה נלחצו מעט מהגעתו של הדאסטר לארץ, ובמחירון החברה החדש לשנת 2015 שרשם עליות מחירים בכל הדגמים, יוצא דופן הוא סובארו XV הידני ששומר על מחירו הישן- 129,900 ש"ח, שיאפשר לו להישאר תחרותי מול הדאסטר 4X4 דיזל שמוצע במחיר החל מ- 124,286 ש"ח. גם במקרה שלו, זכה הדגם למסע פרסום חדש שמנסה ללמד אתכם שארבע עדיף על שתיים ( 4X4 ).