המולטימדיה המתקדמת בישראל? יוניון מוטורס מציגה את Toyota Connected

מתחרה ל- Connected של כלמוביל: יבואנית טויוטה מציגה את מערכת ה-Connected Car, המותקנת על גבי המערכת המקורית של טויוטה ומבטיחה להיות המתקדמת בארץ.

ששי כהן 14 בספט, 2016
Toyota Connected

שנה וחצי לאחר שהציגה חברת כלמוביל את מערכת המולטימדיה המתקדמת שלה " Connected Car", אשר הפכה להיות אחד מכלי השיווק החזקים של החברה במרבית דגמי יונדאי ומיצובישי, מגיבה יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, עם מערכת ה-" Connected Car" החדשה שפיתחה החברה, ומתיימרת להיות המולטימדיה המתקדמת בישראל.




בשונה מהמערכת של כלמוביל, הכוללת מערכת מולטימדיה לא מקורית, עליה מותקנים שלל אפליקציות ואביזרים, במקרה של המערכת החדשה של טויוטה, מדובר בתוכנה שפותחה בשיתוף עם איתוראן וגיל קאר, המותקנת על מערכת המולטימדיה המקורית של טויוטה ובכך מציעה איכות מימשק גבוהה ואינטגרלית למערכות הרכב.
ה- Toyota Connected כוללת שלל אפליקציות שימושיות כגון: WAZE, שזאם, מזג אוויר, פנגו, יו טיוב, רדיו אינטרנטי הכולל אינספור תחנות מרחבי העולם ועוד עשרות אפליקציות, המתווספות למערכות המקוריות של היצרן (מצלמת רוורס, מערכת שמע עם מסך מגע, דיבורית, מחשב דרך ועוד), ומאפשרת בנוסף נתונים אונליין ממערכות הרכב וממערכות יוניון מוטורס: גישה מן הרכב להיסטורית טיפולים, קבלת הודעות, תזכורות על מועד טסט, חידוש ביטוח, תזכורות למועד טיפולים ושירות, כולל אפשרות הזמנת מועד לשירות ישירות ממסך הרכב.

עוד כוללת המערכת חיישן תאונה לחיבור מיידי למוקד חירום, חיבור למוקד טויוטה 24/7 וכן התראות live על תנאי הדרך. שדרוגי תוכנה עתידיים ואפליקציות חדשות יבוצעו over the air ואינם דורשים הגעה למוסך.
המערכת תוצע החל מהיום בדגם הקורולה החדשה. הדגמים הבאים שבהם צפויה המערכת להיות מותקנת הם אוריס וקאמרי ובהמשך דגמים נוספים. ניתן יהיה לבצע התקנה גם ברכבים מהדגמים הרלוונטיים שכבר נמסרו ללקוחות, בכל אחד מסוכנויות המשנה של טויוטה ברחבי הארץ.
מחירי Toyota Connectedמחיר המערכת כולל חבילת גלישה למשך שנה יעמוד על
כ- 2,000 ₪. ברכישת חבילת מיגון ואיבזור מסוג "פלטינום"* יעמוד מחיר מערכת Toyota Connected  כולל חבילת גלישה לשנה על 1,000 ₪ בלבד.
*חבילת "פלטינום" הינה חבילת מיגון ואיבזור הכוללת איתוראן  SAVEודמי מנוי לשנה, מרימי שמשות וחיישני חנייה מולטימדיה, ומחירה 3,000 ₪ כולל מע"מ.