המיניוואנים הנמכרים ביותר ב-2015

לא כולם עברו לג'יפונים: יותר מ-1,000 מיניוואנים קומפקטיים עלו לכביש מתחילת השנה. טויוטה ורסו מוביל, ויש גם מיניוואן ידני שמסר 88 יחידות.

ששי כהן 07 באפר, 2015
טויוטה ורסו 2015

שוק המיניוואנים הקומקפטיים עדיין לא מת. למרות המעבר החד בשנים האחרונות של לקוחות המיניוואנים ורכבי המנהלים לשוק הג'יפונים, עדיין עולים לכביש מדי חודש מאות מיניוואנים קומקפטיים, כאשר מתחילת 2015 עלו לכביש יותר מ-1,000 מכוניות. טווח המחירים מתחיל ב-152,900 ש"ח לקיה קארנס הזולה ביותר בקטגוריה ( להוציא את דאצ'יה בעלת תיבת ההילוכים הידנית ), כאשר מרבית המתחרים בעלי תג מחיר שלא עובר את ה- 170 אלף ש"ח. מי מוביל את המכירות כעת? בכתבה שלפניכם.


בשונה משוק הג'יפונים, בקטגוריה הנ"ל, ציי הרכב שולטים ומרבית המכירות מתבצעות דרך חברות הליסינג. טויוטה ורסו המחודש שנחת כאן בשנה החולפת, ממשיך להוביל את הקטגוריה, ומסר מתחילת השנה 360 יחידות. סיטרואן C4 פיקאסו זוכה לתנופה מרשימה הודות לגרסת ה- 1.6 ליטר אוט' החדשה שנחתה כאן לקראת סוף 2014 ומזנק למקום השני עם 303 מסירות. מאזדה 5 הוותיקה במקום השלישי עם 190 מסירות ומקדימה את טויוטה פריוס פלוס ההיברידית עם 158 מסירות, שברולט אורלנדו עם 157 מסירות ו-פורד S-MAX וגלאקסי שמוסרים יחדיו 100 יחידות.

דאצ'יה לודג'י 2015

דאצ'יה לודג'י 2015


דאצ'יה לודג'י- מינוואן ידני עם פתיחה מרשימה במכירות
בהמשך הרשימה תופס את המקום השישי ודי בהפתעה דאצ'יה לודג'י שמוסר 88 יחידות. להזכירכם מדובר במיניוואן המצויד בתיבת הילוכים ידנית בלבד, אך תג מחיר זול המתחיל ב- 100 אלף שקל, מסייע לו למכור כמות נאה בהחלט. קיה קארנס שנחת כאן בגרסה מוזלת לאחרונה, מתקשה להתרומם עד כה ומוסר 65 יחידות בלבד. בהמשך הרשימה נמצאים: אופל זאפירה עם 40 יחידות, פיג'ו 5008 עם 25 יחידות, מרצדס B קלאס עם 20 יחידות ורנו גרנד סניק עם 19 יחידות.