המכונית הראשונה של מראדונה נמצאה בלול תרנגולות וחזרה לחיים

לפני שהחל להצטייד בשלל דגמי פרארי, מרצדס ואפילו משאית סקאניה, הרכב החדש הראשון שרכש דייגו ארמנדו מראדונה היה בכלל פיאט 128, שנמצאה לאחרונה בלול תרנגולות בארגנטינה, נרכשה ושוחזרה ע"י אספן רכב. בקרוב האיחוד !

ששי כהן 22 ביול, 2020
פיאט 128 של מראדונה

אצל כל חובב רכב אמיתי שאוהב גם נוסטלגיה, יש תמיד איזו תקווה שהרכב הראשון שלו שרד את השנים ואולי חי ומשרת עדיין אצל מישהו. בפורומים של אספנות זה מחזה די שכיח של אנשים שמעלים תמונות של הרכב הראשון שלהם עם מספר הרישוי שלו, ושואלים אם במקרה מישהו מחזיק ברכב הזה. חלקם אף נשבעים שישלמו סכומים די גבוהים כדי לקבל את הרכב הראשון שלהם בחזרה. בסיפור הזה, שמגיע מאתר autoblog בארגנטינה, מדובר דווקא ברכב הראשון שרכש שחקן העבר המהולל דייגו ארמנדו מראדונה, שנמצא לאחרונה בלול תרנגולות בבואנוס איירס.


אז מסתבר שלפני שמראדונה התעשר והחל לרכוש בזה אחר זה שלל דגמי פרארי, מרצדס, ב.מ.וו, דגמי יוקרה נוספים ואפילו משאית של סקאניה לאוסף הפרטי שלו, הרכב החדש הראשון שרכש מראדונה בחייו היה פיאט 128, אשר נקנתה כמתנה לעצמו בכריסמס של 1982. בשונה מחובבי רכב שהיו בשמחה מאמצים חזרה את המכונית הראשונה שלהם, ה-128 דווקא לא חזרה במקרה הזה לידיו של מראדונה, אלא נרכשה ושוחזרה ע"י אספן רכב מקומי, שאף שיתף את מראדונה בסיפור הרכישה ונהנה מתמיכה שלו לנושא.

 

פיאט 128 מראדונה

רישיון הרכב המקורי שנרשם ע"ש מארדונה

אז הרוכש המאושר הוא מארטין ווארון, אספן רכב ארגנטינאי, בעל חיבה למכוניות שננהגו ע"י מפורסמים, אשר מחזיק בצי המכוניות שלו בין היתר גם לימוזינה ששירתה את חואן דומינגו פרון (3 פעמים בעבר נשיא ארגנטינה), מכונית שהיתה של נהג המירוצים הארגנטינאי חואן מנואל פנג'יו, שזכה חמש פעמים באליפות הפורמולה 1 בראשית שנות החמישים, שיא שהחזיק מעמד 47 שנים עד שנשבר על ידי מיכאל שומאכר ומכוניות נוספות.

פיאט 128 מראדונה

הפיאט מבקרת באיצטדיון בוקה ג'וניורס

המידע שקיבל ווארון מחבר על הפיאט 128 של מראדונה שנמצאת בלול תרנגולות בפרבר של בואנוס, הצית את דמיונו והוא החליט לבקר במקום ולבדוק את נכונות הסיפור. הבעלים של הרכב הציג בפניו את הרישיון המקורי של הרכב, בו נרשם מארדונה כבעלים הראשון, ולאחר שפנה לסוכן של מארדונה כדי לאמת את הסיפור וקיבל תשובה חיובית שאכן היה מדובר ברכבו של השחקן, מיהר לשוב ולרכוש את הרכב, ובמיוחד כאשר הוא מתאר את עצמו כחובב מושבע של קבוצת הכדורגל בוקה ג'וניורס בה שיחק בעבר מראדונה.

פיאט 128 מראדונה

קיבלו אישור לצלם גם את הפיאט 128 בחצר הבית של מראדונה

מאז שנרכשה, הפיאט 128 שופצה ושוחזרה מהיסוד, ולאחר שיצרו קשר עם משפחת השחקן, ניתנה להם האפשרות להגיע לשניים מבתיו של מראדונה ולצלם את הרכב בחניית הבית… בצמד נסיעות בהן צברה המכונית כ-200 ק"מ ומאז הוחזרה למחסן בו היא שוכנת. הבעלים של הרכב היום הינו אגב אביו של נהג המירוצים הארגנטינאי המוביל ניקו ווארון, שמשתתף כיום במירוצי הפורמולה 3 בבריטניה.

פיאט 128

שוחזרה בדיוק למקור

לדברי הבעלים החדש, הפיאט 128 המחודשת צפויה להיפגש עם מראדונה לתמונת איחוד נוסטלגית, במהלכה הבטיח השחקן לחתום את חתימתו על מכסה המנוע של הרכב, במהלך שיתאפשר בין השאר הודות לכך שבנו של הבעלים הנוכחי הוא כאמור נהג מירוצים ארגנטינאי מפורסם. מתי זה אמור לקרות? אחרי שוירוס הקורונה יעלם מחיינו. 



עוד מנוסטלגיה