המשבר של סוכנות טויוטה רחובות

יוניון מוטורס ,יבואנית טויוטה שללה את זיכיון השיווק של סוכנות זני ברחובות עקב חשד לאי סדרים מנהלתיים. סוכנות טויוטה רחובות ( זני ) הינה מהוותיקות שמפיצות את דגמי טויוטה בישראל. הסוכנות אשר הוקמה עוד בתחילת דרכה של טויוטה בישראל ( לפני כן היתה מרכז שירות של סיטרואן ) , נחשבה לאחד המפיצים הגדולים של המותג ועל…

ששי כהן 26 בינו, 2010

יוניון מוטורס ,יבואנית טויוטה שללה את זיכיון השיווק של סוכנות זני ברחובות עקב חשד לאי סדרים מנהלתיים.

סוכנות טויוטה רחובות ( זני ) הינה מהוותיקות שמפיצות את דגמי טויוטה בישראל. הסוכנות אשר הוקמה עוד בתחילת דרכה של טויוטה בישראל ( לפני כן היתה מרכז שירות של סיטרואן ) , נחשבה לאחד המפיצים הגדולים של המותג ועל קירות הסוכנות ניתן היה לצפות במספר לא מבוטל של תעודות הוקרה מטעם היבואנית על היותה מפיצה ארצית מצטיינת שנים רבות.
בימים האחרונים , בצעד נדיר בענף הרכב המקומי , בחרה יבואנית טויוטה לשלול את זכאות השיווק של מכוניות טויוטה מהסוכנות הרחובותית יחד עם סגירת המוסך המורשה של טויוטה עקב חשד לאי סדרים מנהלתיים . בשיחה שערכנו עם היבואנית , סרבו לפרט מדוע נשלל רישיון השיווק , אך טענו שאין בכוונתם לחדש אותו שוב עם הסוכנות.
חן זני, מנהל הסוכנות הרחובותית אישר בפנינו כי סיים את החוזה עם טויוטה והוסיף שהיבואנית לא היתה מרוצה מהרעיון שהוא רכש רכבים בהנחה עבור חברת הליסינג שברשותו ומכר אותם בהנחה ללקוחות פרטיים כיד ראשונה 0 ק"מ ללא רישום של בעלות חברת ההשכרה ברישיון הרכב.
שלילת הזיכיון יחד עם הוצאת המכוניות מהסניף ע"י יוניון מוטורס , הינם צעד אמיץ של היבואנית אשר הוכיחה שכאשר מפיץ שלה לא עומד בכללים הנוקשים של החברה , תישלל זכאותו למכירת מכוניות החברה גם אם מדובר באחד המפיצים הגדולים וטובים של החברה שמלווה אותה שנים רבות .
לא ברור אם הזיכיון לא יוחזר בעתיד לסוכנות אשר בשלב הנוכחי הכניסה מכוניות משומשות לאולם התצוגה והפכה את עסקי הטרייד אין המשניים שהיו לה עד כה לעסקה הראשי.

טויוטה רחובות

טויוטה רחובות

טויוטה רחובות

טויוטה רחובות

עוד מחדשות רכב