המשלוח הראשון של ג'ילי ג'יאומטרי C יצא לישראל

המשלוח הראשון של מותג הרכב החשמלי ג'יאומטרי C יצא לדרך לישראל לקראת השקת המותג בתחילת אוקטובר, עם דגם הקרוסאובר המשפחתי המפיק 204 כ"ס ומבטיח ביצועים ספורטיביים לצד טווח נסיעה גדול.

ששי כהן 09 בספט, 2021
ג'ילי ג'יאומטרי C

3 חודשים בלבד לאחר שחשפה יוניון מוטורס יבואנית טויוטה בישראל את כוונותיה לשווק את דגמי ג'ילי הסינית בישראל ע"י מותג הרכב החשמלי Geometry, בזמן שהישראלים ציינו את ראש השנה באינסוף פקקים בכבישי ישראל, נערך ביום שלישי האחרון, בעיר Xiamen בסין, טקס חגיגי שבסופו הועמס המשלוח הראשון של רכבים חשמליים מדגם גאומטרי C על גבי אונייה שיצאה לכיוון ישראל.

ג'ילי ג'יאומטרי C

ג'ילי ישראל מעריכה כי הרכבים צפויים להגיע לישראל בתחילת אוקטובר לקראת מועד ההשקה , וכי תהליך שיווקם יחל עוד השנה. עוד מעריכה החברה, כי עד סוף 2021 צפויים להגיע לישראל מאות רכבים חדשים של דגמי Geometry C (לדגם קיימת תקינה אירופאית מלאה, מה שלא מגביל את כמות היבוא לארץ).

ג'ילי ג'יאומטרי C

הג'אומטרי C הינו קרוסאובר משפחתי חשמלי באורך 4.43 מטרים ובעל בסיס גלגלים של 270 ס"מ, הנהנה מעיצוב מודרני וכולל מנוע חשמלי חזק המפיק 204 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- ב-6.9 שניות. הדגם ישווק בארץ עם 2 גרסאות סוללה: בקיבולת של 53KW או KW70 וצפוי להציג טווח נסיעה של לפחות 350 ק"מ בין טעינות (נתוני WLTP טרם סופקו ובחו"ל משווק הדגם עם נתוני תקן ה-NEDC הפחות מחמיר, שם מדווח על 400 ק"מ לגרסה הבסיסית ו-550 ק"מ לגרסה החזקה יותר). לדברי היבואן הדגם יציע גם יכולת טעינה מהירה, מערכות בטיחות אקטיביות ורמות אבזור מרשימות וגבוהות.