הנה זה מגיע: גם LG רומזת על רכב חשמלי עתידי

לא רק סוני ואפל, גם ענקית האלקטרוניקה LG חשפה בתערוכת הטכנולוגיה CES 2022 מסחרית חשמלית שמנסה לשלב בין הבית שלכם לרכב, אך מדובר (לעת עתה לפחות) יותר בקמפיין לשיווק מוצרי החשמל החדשים שלה.

ששי כהן 14 בינו, 2022
רכב LG Vision OMNIPOD

אל תטעו: עולם הרכב המסורתי משתנה במהירות, ואת יצרני הרכב הוותיקים עשויים להחליף בשנים הבאות ענקיות תוכנה ואלקטרוניקה שיספקו לנו מכוניות חשמליות חכמות ויעילות במיוחד. תערוכת האלקטרוניקה החשובה בעולם CES 2022 שהסתיימה בשבוע שעבר, היוותה במה רצינית להצגת שלל חידושים בעולם הרכב, ולצידן של חברות תוכנה כמו גוגל ואפל שעובדות על מכוניות עתידיות, מצטרפות גם חברות אלקטרוניקה כמו סוני שהפגינה התקדמות גדולה וחשפה רכב שני בפרויקט אותו היא עדיין מגדירה כקונספט, למרות שצמד המכוניות שלה כבר נראות מוכנות לייצור, ובאופן חריג בתערוכה, חשפה גם ענקית האלקטרוניקה LG סוג של מסחרית חשמלית. אז מה לה ולמכוניות? כנראה שעדיין אין ממש קשר. בדגש על עדיין…

ב-LG לא סיפקו שום מידע אודות המסחרית החשמלית והגדולה אותה חשפו בתערוכת האלקטרוניקה, למעט השם "LG Vision OMNIPOD" המהווה קונספט ניידות עתידני לפי ראות החברה, מן סוג של בית על גלגלים עם תא נוסעים הניתן להרכבה בהתאם לדרישת הלקוח. למעשה מדובר יותר במפגן של שלל מכשירים ביתיים משודרגים המותאמים לסביבות פנים של מכוניות, לצד מסך גדול מהגג עד הרצפה שנועד לספק תוכן מסוג metaverse (אחד הטרנדים החמים בטכנולוגיה כרגע) ואף שירות קונסיירז' המבוסס על בינה מלאכותית של Reah. פרטים על המכונית עצמה לא סופקו (טווח, סוללות, מנוע וכו'), אך נראה ש-LG בהחלט בוחנת את פעילות ענקיות האלקטרוניקה שהחלו לפזול לעבר תעשיית הרכב בעידן החדש, החשמלי והאוטונומי, ובהחלט לא נופתע אם נפגוש בתקופה הקרובה גם דגמי קונספט שלה.


יצרניות הרכב הוותיקות אגב, לא משאירות את במות CES לחברות הטכנולוגיה בלבד, ובתערוכה האחרונה חשפו שם גם מרצדס, ב.מ.וו, שברולט, ביואיק ואחרות דגמים חשמליים (רובם כקונספט) שהיוו מפגן טכנולוגיה מול החברות החדשות. משעמם לא הולך להיות בשוק הרכב בשנים הקרובות. רכב ראשון של ענקית אלקטרוניקה כבר משווק אפילו בארץ והוא סקאיוול ET5, רכב פנאי חשמלי מבית ענקית המסכים הסינית SKYWORTH.

עוד מחדשות רכב