"הפרארי של הקטנועים": מותג איטלג'ט בדרך לישראל

חברת מוטו 24 מתחילה בשיווק איטלג'ט דראגסטר , קטנוע הספורט האיטלקי המתוחכם, היקר והקיצוני, הנהנה מביקוש גבוה בעולם ורשימת המתנה ארוכה. כלים ראשונים יגיעו לארץ כבר בחודש הבא.

ששי כהן 10 באוג, 2022
איטלג'ט דראגסטר

חברת מוטו 24 מרחיבה את היצע מותגי הרכב הדו-גלגלי אותם היא מייבאת לארץ, ואל מותגי מונדיאל, נורטון, אורל, ווג ואחרים אותם היא משווקת בישראל, יצטרף בקרוב גם מותג איטלג'ט, מותג הקטנועים הספורטיביים הקיצוני, המכונה בפי רבים "הפרארי של הקטנועים" שכולל את דגם הדראגסטר במחודש שהוצג בתערוכת הרכב הדו-גלגלית EICMA באיטליה לפני 3 שנים. הדגם ישווק בארץ בדגמי 125 ו-200 סמ"ק ובהתאם לטכנולוגיה העילית והעיצוב הרובוטריקי, והביקוש הגבוה ורשימת ההמתנה בעולם, המחיר רחוק יהיה מלהיות זול…


הקטנוע המטורף והראדיקלי בעולם, בעל שלדת מסבך צינורות פלדה כמו בדוקאטי, מתלה PAIOLI קדמי עם היגוי טבורי כמו בבימוטה, עיצוב כמו בסרטי מדע בדיוני, ויכולות מסלול לכביש הציבורי, מונע במנועי 125 סמ"ק או 200 סמ"ק ארבע פעימות מבית פיאג'יו, שניהם בעלי ארבעה שסתומים, גל-זיזים עליון כפול, קירור נוזל, מדובר ביחידות הנעה מוכחות התואמות כעת ליורו 5, כאשר גרסת ה-125 סמ"ק מספקת 14.7 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 1.3 קג"מ ב-7,750 סל"ד, על קטנוע במשקל יבש של 108 ק"ג. גרסת ה-200 סמ"ק מעט חזקה יותר, עם כ 18 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-1.8 קג"מ ב-6,250 סל"ד, עם משקל יבש של 112 ק"ג קלילים.

איטלג'ט דראגסטר Limited-Edition

איטלג'ט דראגסטר Limited-Edition

לשני הכלים ניתן לשדך מערכות פליטה חוקיות לכביש מבית AKROPOVIC (תוספת של 4 כ"ס) , או מערכת מירוצים זהה, הכוללת גם סעפות ללא ממיר, וסאונד אגרסיבי עוד יותר, כמו כן ניתן לשדרג את המתלים למתלי מסלול מבית אוהלינס, ואריאטורים משופרים מבית MALOSSI, מערכת בלימה קיצונות עוד יותר מבית BREMBO, וקיט קרבון סופר קליל, לקיצוניים שבינינו ניתן להביא מנועים מוגדלים של 168 או 204 סמ"ק בהתאמה, ותוספת של עוד 2 סוסים, מעל ה 4 של מערכת הפליטה.

איטלג'ט דראגסטר

לדברי ליאור בנאי, מנכ"ל מוטו 24: " יש לנו חולשה לעיצובים איטלקיים, לכן לאחר שהשקנו בישראל את מותג FB Mondial וכן MOTO MORINI האיטלקיים ולאחר כמעט 3 שנים של ציפייה למותג המהמם איטלג'ט, ולדגם הדראגסטר הקיצוני, הכלים סוף סוף עושים עליה גם לישראל, לא יכולנו, פשוט לא יכולנו לעמוד בפני עיצוב כל כך רדיקלי, ודיוק וביצוע מהמם, עם מכלולי קצה בכלי עירוני ומטריף, כיף גדול שגם איטלג'ט מאמינים בנו ובדרכינו הייחודית, תודה רבה לבעלים Massimo Tartarini על האמון".

כלים ראשונים של איטלג'ט דראגסטר צפויים לנחות בישראל כבר בחודש הבא. מחיר הדגם יפורסם עם תחילת השיווק.

עוד מדו גלגלי