הצלחה לוולוו XC90 החדשה

וולוו מדווחת שכל 1,927 היחידות הראשונות של ה- XC90 החדשה שהוצעו למכירה במסגרת מהדורה מוגבלת, נמכרו תוך 47 שעות.

ששי כהן 06 בספט, 2014
וולוו XC90 החדשה

הצלחה לוולוו XC90 החדשה: שבוע לאחר שנחשף הדור החדש של ה- SUV הגדול של וולוו, עם הצהרת החברה ל" SUV הטוב בעולם ", מודיעה וולוו כי כל 1,927 המכוניות הראשונות שהוצעו במסגרת מכירה מוקדמת באינטרנט ובמהדורה מוגבלת, נמכרו תוך 47 שעות בלבד. מספר העותקים אגב 1,927 – מציין את שנת היווסדות וולוו.


הדגם הוצע לבחירה עם מנועי טורבו 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים, כאשר דגם הבנזין מפיק 320 כ"ס ודגם הדיזל D5 מפיק 225 כ"ס, ושניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה. לצד צבע שחור ייחודי למרכב וחישוקי גלגלים בעיצוב מיוחד, כולל הרכב תא נוסעים מאובזר במיוחד עם ריפודי עור בצבע קרם, לוח שעונים מצופה עור בגוון פחם ושלל שיבוצי עץ אגוז, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים וכן תפעול חשמלי לכל המושבים כולל בשורה השניה והשלישית. עוד בתפריט: מערכת מולטימדיה של Bowers & Wilkins עם 19 רמקולים, מסך מגע מרכזי השולט על שלל מערכות הרכב כולל אפשרויות להתאמה אישית ושלל אפשרויות מעולם האינטרנט. כחלק מהפיכתו לדגם ביצור מוגבל, כולל כל רכב מספור ייחודי וסמל ייחודי מאחור.

וולוו XC90 החדשה

וולוו XC90 החדשה


כחלק מההבטחה להיות ה- SUV הבטוח בעולם, לצד מערכות הבטיחות המוכרות של וולוו ובראשן ה- CITY SAFFETY מהדור החדש, כוללת המכונית גם בלימה אוטומטית תוך כדי פניה, מערכת ראשונה מסוגה בעולם.
למרות ההסתערות הראשונית והמהירה על ה- XC90 החדשה, הלקוחות יאלצו להמתין לתחילת 2015 לאספקות הראשונות שיחלו בעולם. עוד לפני כן, תיחשף המכונית רשמית לקהל הרחב בתערוכת פאריס שתתקיים בחודש הבא.