מחירי המכוניות מאנגליה לא פחתו למרות צניחת המטבע הבריטי

עומדים לרכוש רכב מתוצרת אנגליה, ייתכן וכדאי לכם לחכות: בעקבות הברקזיט, המטבע הבריטי מציג צניחה של 14.42%. כצפוי בארץ, המחירים בינתיים לא פוחתים. מפסיקים להיות פראיירים ומחכים להנחות משמעותיות.

ששי כהן 21 באוג, 2016
ניסאן ג'וק 2016

פרישת הממלכה המאוחדת מהאיחוד האירופי לפני כחודשיים לא משפיעה לעת עתה על מחירי המכוניות המיובאות מבריטניה. למרות צניחה של 14.42% במטבע הבריטי מתחילת השנה, או יותר מכך, כ- 18.5% ב-12 החודשים האחרונים, יבואני המכוניות המיובאות מבריטניה לא ממהרים להוריד מחירים. דמיינו לכם מצב הפוך בו שער המטבע הבריטי היה מזנק ב-18%, האם יבואני הרכב היו משאירים גם אז את מחירי הדגמים ללא שינוי?




אז רגע לפני שאתם ממהרים להפקיד את כספכם היקר ברכישת מכונית המיובאת מאנגליה, כדאי שתחשבו שוב אם היבואן לא מראה גמישות גדולה מהרגיל במחיר המכונית במעמד הרכישה. נכון לעכשיו, אף יבואן עדיין לא פרסם מחירון חדש ומוזל לדגמים המיובאים מאנגליה. יחד עם זאת, סביר למדי שחלק מהדגמים מוצעים באולם התצוגה בהנחות שונות ממחיר המחירון, שאינן מפורסמות בגלוי.
אילו דגמים מיובאים כיום מאנגליה?
טויוטה  אוריס, אוונסיס
מיני: חלק מדגמי ה-ONE, קופר, 5 דלתות JCW ועוד
ניסאן: ג'וק, נוט, קשקאי
הונדה: סיוויק 5 דלתות, CRV
יגואר: כל הדגמים
לנדר רובר וריינג' רובר: כל הדגמים
אופל: חלק מדגמי האסטרה 5 דלתות, ויוארו
אסטון מרטין: כל הדגמים
בקיצור, אם חשקה נפשכם באחד הדגמים הנ"ל, כדאי שתמתינו מעט שהמחירים ירדו, או שבמקביל תדרשו הנחה נאה ממחיר המחירון. נכון לעכשיו אף אחד מהדגמים הנ"ל לא זכה למחירון חדש ומוזל, וגם הנחות שמוענקות בימים אלו כמו בדגמים של טויוטה וניסאן, אינן חריגות ביחס למבצעים הרגילים שמתפרסמים לאורך השנה. לא מוכנים להעניק הנחה נאה? כדאי שתמשיכו לאולם תצוגה אחר.