הקטנוע עובר לקדמת הבמה

אם גם אתם מאסתם בבזבוז של שעות מדי יום בישיבה במכונית בפקקי תנועה, והוצאות גדולות על דלק וחנייה, מה דעתכם להתקדם ולעבור לקטנוע 125 סמ"ק? ( מדור שיווקי )

ששי כהן 16 במרץ, 2016
הונדה PCX

לכל אדם שישב אי פעם בפקק שהולך ומתמשך הזדמן להשקיף מבעד לחלון הרכב על הרכבים הדו-גלגליים הזריזים שעוקפים אותו ולהצטער על כך שהוא לא יכול לעבור את הפקק בקלות ובמהירות ממש כמו הרוכב המאושר. במרבית הערים בישראל אין סוף לפקקים: נסיעה של עשר דקות יכולה להמשך בקלות שעה ויותר בשעות העומס. כשמנסים לצאת מישובים ושכונות פרבר לרוב מגלים פקק אימתני סביב צמתי היציאה. אבל אין כל סיבה להרגיש כבולים למכונית משפחתית – כיום ישנם קטנועים נפלאים שמחירם בהישג יד וקל מאד להשיג עבורם רישיון. מה מונע מאנשים להגשים את החלום ולרכוש קטנוע?




החסם הראשון הוא הדימוי של הקטנועים, שהוא יוקרתי פחות מזה של האופנועים לדעת רבים. אכן, הקטנועים אינם יכולים להתחרות ברושם האימתני של האופנועים הכבדים, אבל כדאי לדעת שישנם כיום קטנועים נהדרים עם ביצועים מצוינים. מחירם זול יותר, קל יותר להשיג אותם והם פתרון נפלא וזמין. אין שום סיבה לתת לדימויים שטחיים להפריד ביניכם לבין החלום שלכם על עקיפה מהירה של הפקקים. הרי אופנוע כבד הוא כלי שרק משוגעים לדבר רוכשים, ובסופו של דבר ההסתברות שתעשו את הדרך אליו אינה גדולה. הקטנוע נמצא בהישג ידכם ואתם יכולים ליהנות ממנו כבר מחר.
סיבה נוספת להעדיף את הקטנוע, גם בסדר גודל של קטנוע 125 סמ"ק, היא ההתחשבות בסביבה ובכיס. כל כלי רכב דו גלגלי חוסך בדלק וחוסך בזיהום, וכולנו למדנו להתחשב בגורמים הללו ולגלות אחריות סביבתית גבוהה יותר. כך אנחנו רואים קהלי יעד חדשים לקטנועים – שוחרי סביבה בעלי מודעות גבוהה לנזק הנגרם מן השימוש במכונית פרטית לכל מקום וצורך.
כאשר אנו עוסקים ברישיון הנהיגה על קטנוע, הרי שניתן להשיגו בקלות ומגיל צעיר. זוהי סיבה נוספת להעדיף את הקטנוע על האופנועים הכבדים שתנאי הרישיון שלהם קפדניים יותר. חסם נוסף הוא תנאי מזג האוויר – אבל בארץ שטופת שמש כמו ישראל ניתן לעשות שימוש בקטנוע במרבית הימים ובמרבית האזורים, וכאשר לוקחים בחשבון את השעות הרבות שחוסכים בימים שבהם עושים שימוש באופנוע, אין סיבה להתחרט על ימי הגשם שבהם יהיה קשה יותר להתנייד.
אם כך, העובדה שאנחנו רואים יותר ויותר קטנועים על כבישי ישראל אינה מקרית. ציבור רחב של אנשים שבעבר נמנעו מכלי רכב דו-גלגליים נהנים כיום מצורת התחבורה הנגישה, הזמינה והמהירה הזו. אנו רואים על גבי הקטנועים יותר נשים רוכבות, יותר חרדים ויותר אנשים מבוגרים. עורכי דין בחליפה ומורי בית ספר – אנשים מכל המגזרים ומכל הרקעים למדו על יתרונותיו של כלי הרכב הקטן והחכם הזה ונהנים מן הביצועים המשופרים שהקטנועים של היום מציעים לרוכביהם.
בפעם הבאה שתעברו בצומת, אתם תהיו אלה שחולפים על פני המכוניות התקועות. תנו לעצמכם ליהנות מנסיעה מהירה וזורמת בכבישי ישראל הפקוקים.
* הידיעה הינה תוכן שיווקי ממומן




* הידיעה הינה תוכן שיווקי ממומן

עוד מצרכנות