בוגאטי חשפה רכב חשמלי שככל הנראה תוכלו להרשות לעצמכם…

כנראה שזה הקורקינט היחיד שלקוחות יצטרכו להתקין עליו איתוראן… בוגאטי הפתיעה בתערוכת הטכנולוגיה CES וחשפה את הקורקינט החשמלי הראשון של החברה. בתפריט: בלמי ABS, בקרת שיוט ועוד…

ששי כהן 13 בינו, 2022
קורקינט חשמלי בוגאטי

חצי שנה לאחר שנחשף שיצרנית רכבי העל בוגאטי מתאחדת עם מותג המכוניות החשמליות הספורטיביות מקרואטיה – רימאק (Rimac), בשותפות שתכלול גם את קבוצת יונדאי, ובמהלך שעתיד לספק לנו בעוד כמה שנים גם בוגאטי חשמלית קיצונית, עושה בינתיים בוגאטי צעד קטן לעבר העידן החשמלי ומצטרפת לשלל היצרנים הפועלים בתחום התחבורה העירונית החכמה, עם דגם קורקינט מעניין שנחשף (די בשקט) בתערוכת הטכנולוגיה המובילה CES 2022 בארה"ב.

הקורקינט החדש של בוגאטי, איננו מיוצר במפעל החברה בצרפת, אלא פותח בשיתוף פעולה עם חברת העיצוב  Bytech International המתמחה בפיתוח ועיצוב מוצרים טכנולוגים, ואף פיתחה גם קורקינט עבור פיאט.

הקורקינט מתאפיין בעיצוב אוירודינמי ונאה, אך אינו חורג או בולט ביחס להיצע הקורקינטים המוכרים, ובחברה מציינים שהם השקיעו מאמץ רב לפתח כלי שימושי, בטיחותי ונח במיוחד לתפעול, לצד היותו מן הסתם גם סטייליסטי וסמל סטטוס…

קורקינט חשמלי בוגאטי

מדובר בכלי קומפקטי בעל אפשרות קיפול הבנוי משלדת סגסוגת מגנזיום ושוקל רק 15.9 ק"ג. המנוע החשמלי בעוצמה של 700 וואט ומאפשר מהירות מרבית של 30 קמ"ש. טווח הנסיעה שלו עומד על 35 ק"מ וזמן הטעינה המלאה שלו אורך מעט יותר משעה.

בסעיף הגימיקים תמצאו בראש ובראשונה לוגו יוקרתי של בוגאטי בחזית, בלם אחורי משולב ABS נדיר למדי בשוק הקורקינטים התורם להגברת בטיחות הכלי, תאורת LED כולל מאותתים, בורר מצבי נהיגה, בקרת שיוט ובלילה אפילו תאורה אחורית יוקרתית המקרינה על הרצפה את הלוגו "EB" היוקרתי (ר"ת של אטורה בוגאטי – מייסד החברה).

הקטנוע יהיה זמין בשלושה צבעים, כחול, כסף ושחור, ולעת עתה טרם פורסם מחירו ומועד הגעתו לשוק. 

עוד מדו גלגלי