הרכב שלכם נתקע? כנראה שאתם צריכים שירותי גרירה

לקראת עונת הגשמים והימים הקרים, אם בביטוח הרכב שלכם לא מופיע שירות של גרירה, בוודאי עשוי לעניין אתכם כמה תצטרכו לשלם על גרירת הרכב במקרה הצורך.

מדור שיווקי 05 בדצמ, 2022
שירותי גרירה לרכב

קרדיט תמונה: freepik

שירותי גרירה הם שירות הכרחי לאנשים שגוררים את רכבם. הם מספקים לבעלי רכב את היכולת לחזור לכביש בהקדם האפשרי על ידי מתן מענה חירום לכל צרכי גרר. ישנם כמה סוגים שונים של שירותי גרר שבהם אתה יכול להשתמש בהתאם לצרכים ולמיקום שלך. אם אתה זקוק לעזרה בסיוע בצד הדרך, אז אתה יכול להתקשר לחברת גרר מקומית המציעה שירות מסוג זה. חברות אלה ישלחו מישהו למקום שלך על מנת לספק סיוע עם המכונית שלך ולהחזיר אותה לכביש בהקדם האפשרי. כאשר אתה צריך גרירה עבור פריטים גדולים יותר כגון קרוואנים או סירות, אז עדיף להתקשר לחברת גרר כבדה או למרחקים ארוכים במקום זאת. חברות אלה ישלחו מישהו לעבודות מסוג זה, כי יש להם את הציוד הדרוש והם מסוגלים לטפל בהם בבטחה.


שירותי גרירה

  • שירותי גרירה משמשים מפעילי משאיות גרר או ספקי סיוע בצד הדרך כדי לסייע לנהגים עם בעיות ברכב.
  • ספקי שירותים עשויים להציע מגוון שירותים, כולל גרירה, החלפת צמיגים, התנעת סוללה, אספקת דלק ושירות נעילה.
  • השירות מוצע בדרך כלל בתשלום ולעיתים קרובות כלול בעלות החברות בסיוע דרכים.

בתחומי שיפוט מסוימים זה עשוי להיות בלתי חוקי עבור נהג להציע שירותים אלה מבלי להיות מוסמך או מורשה כמפעיל גרר או ספק סיוע בדרכים.
שירותי גרירה הם סוג של שירות המוצע על ידי מוסכים רבים, חברות גרירה ומכוני תיקון, במידה ונתקעתם חשוב שתדעו שיש לנו מחירון שירותי גרר שמועדכן כל הזמן וככה תוכלו לדעת מה המחיר לשירותי גרירה. שירותים אלו מוצעים בתשלום וניתן להשתמש בהם במקרה שלא ניתן להסיע או לגרור רכב. ניתן להשתמש בשירותי גרירה במקרה חירום, כמו למשל כשמכונית מתקלקלת בצד הדרך. ניתן להשתמש בשירותי גרירה גם אם יש צורך להוביל רכב ממקום אחד לאחר. שירותי גרירה יכולים לשמש גם על מנת להוביל כלי רכב ממקום למקום לצורך תיקונים או אחסון. במקרים מסוימים, נהגי גרר יגבו עבור קילומטראז' או תעריפי שעה בהתאם לכמה זמן ייקח להם להחזיר את הרכב לכביש.

שירותי גרירה הינם שירותים המספקים גרירת רכבים. הם מסופקים בדרך כלל על ידי חברות פרטיות, אך עשויים להיות מוצעים על ידי הרשויות המקומיות. בדרך כלל יש צורך בשירותי גרירה כאשר רכב הופך מושבת או מעורב בתאונה. השירות עשוי לשמש עבור כלי רכב נוסעים ומסחריים כאחד, כגון אוטובוסים, משאיות ומכוניות. ניתן להשתמש בשירות גם במקרה של רכב שננטש בכביש ציבורי או בשטח אחר. חברת הגרירה בדרך כלל תעביר את הרכב ממיקומו הנוכחי לבית הבעלים או למתקן אחסון. שירותי גרירה משמשים להוצאת רכב ממקום ולקחתו לתיקון, או לגרירתו מסיבות בטיחותיות. השירות נחוץ בדרך כלל כאשר הרכב אינו ניתן להזזה מכוחו, כגון כאשר המנוע כבוי, לא נותר כוח מצבר או כאשר הנהג היה מעורב בתאונה.

שירותי גרירה הם שירות נפוץ המוצע על ידי חברות רבות. הם מציעים שירותי גרירה לכל סוגי הרכבים. הם גם מספקים סיוע בצד הדרך, התחלות זינוק של סוללה ואספקת דלק חירום. גרר הוא רכב המשמש לגרירת רכבים אחרים או מטענים אחרים בכבישים. משאיות גרר משמשות בדרך כלל לסיוע חירום בצידי הדרכים, חילוץ של כלי רכב מקולקלים או נכים ולספק גרירה כבדה לכלי רכב גדולים כגון סמי טריילרים, אוטובוסים ובתי מנוע.