השוק הסיני הזניק את מכירות פיג'ו-סיטרואן ב-2014

קונצרן PSA מסכם שנה מוצלחת עם עליה של 4.3% במכירות בעולם, כאשר השוק הסיני והאירופאי מובילים את ההתאוששות עם זינוק של 32% ו-8.1% בהתאמה.

ששי כהן 15 בינו, 2015
סיטרואן קקטוס 2015

חברת PSA מסכמת את שנת 2014 עם עליה של 4.3% במכירות ומסירה של 2,939,000 רכבים בעולם, כולל זינוק משמעותי במכירות בשווקים המרכזיים שלה בעולם. כך למשל, ממשיך השוק הסיני להציג נתונים חיוביים ולהוות מנוע צמיחה מרכזי למותג עם זינוק של 32% במכירות ו-734,000 מכוניות, כאשר הדגם המוביל שם הוא ה- C אליזה. השוק האירופאי התחזק אשתקד ב-8.1% עם 1,761,000 מכוניות שעלו לכביש. מותג פיג'ו המשיך להיות החזק בחברה עם 952,000 מסירות והקדים את סיטרואן שמסרה 689,000 מכוניות ו- DS שמסרה 85,900 מכוניות.



דגמי החברה החדשים מפגינים כניסות נאות לשוק
פיג'ו 308 החדשה, שנבחרה למכונית השנה באירופה 2014, מכרה בתקופה קצרה 56,900 מכוניות. סיטרואן C4 קקטוס המעניינת שצפויה לנחות בקרוב בארץ, זכתה ל-42,000 לקוחות ומכונית המיני החדשה ה- C1 זכתה ל-41,000 לקוחות. סיטרואן C4 פיקאסו החדש היה למיניוואן הנמכר באירופה אשתקד עם 120,000 לקוחות.

סיטרואן C1 אליזה- הכי נמכרת בסין

סיטרואן C1 אליזה- הכי נמכרת בסין


יחד עם זאת, בישראל חלה ירידה במכירות פיגו-סיטרואן בשנה החולפת עם 4,635 מדגמי סיטרואן ו-4,121 מדגמי פיג'ו שעלו לכביש ב- 2014. בחברה מקווים שהדגמים החדשים : פיג'ו 308, סיטרואן C4 המחודשת וסיטרואן C4 קקטוס ( שינחתו בקרוב ) יחד עם דגמי המיני החדשים ושינויים שנערכו לאחרונה בהנהלה וכוללים מנכ"ל ומנהלת שיווק חדשים, יסייעו לשנה מוצלחת יותר וצמיחה מחודשת.