השקה שקטה: KTM דיוק 390 אדוונצ'ר בישראל

ק.ט.מ. דיוק 390, אחד מאופנועי הנייקד הפופולרים ביותר בארץ בשנים האחרונות, זוכה לגרסת אדוונצ'ר המבטיחה יכולות כביש ושטח גבוהות במיוחד לצד אבזור עשיר. המחיר נקבע על 39,990 שקל.

ששי כהן 18 במרץ, 2020
KTM דיוק 390 אדוונצ'ר

שנתיים וחצי לאחר שהושק כאן הדור הנוכחי של ק.ט.מ דיוק, אופנוע הנייקד הספורטיבי בנפח בינוני, שהפך להיות אחד האופנועים הנמכרים ביותר בארץ, מרחיבה ד.ל.ב מוטוספורט את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק הדיוק 390 אדוונצ'ר, גרסת ההרפתקאות של הדגם המבטיחה לצד יכולות הכביש הספורטיביות של הדגם, גם יכולות שטח נאות לזמנכם הפנוי.


הדיוק 390 אדוונצ'ר נחשף בתערוכת מילאנו האחרונה בסוף 2019, ומציע עיצוב ברוח אופנועי האדוונצ'ר שתופסים תאוצה בעולם, המשלב שלל אלמנטים מאחיו הגדולים, תוך שהוא מקפיד על מראה קל ומודרני, עם מעט מאוד חלקי גוף פלסטיים, אך גם עם חלקים קשוחים כמו שלדת הצינורות המסורתית, שלדת הזנב הפריקה והזרוע האחורית האגרסיבית.

הדגם יוצע עם אותו מנוע סינגל מוכר של הדיוק 390, אשר עבר שלל שינויים והתאמות לאופי של הכלי החדש, בהם ציפוי DLC לבוכנות להורדת החיכוך ושיפור זרימת האוויר אליו (זרימת אוויר ישרה מתיבת האוויר למצערת) וממנו דרך שני מממירים קטליטיים, כדי לייצר יחידת כוח חלקה, נעימה, בעלת תגובות חדות ועמידה בתקני זיהום האוויר המחמירים. מדובר במנוע הסינגל החזק ביותר בקבוצה המפיק 43 כ"ס ו-8.3 קג"מ, ויחד עם משקל "רטוב" של 172 ק"ג בלבד, מבטיח להיות חסכונית מאוד בדלק,  ויחד עם מיכל דלק בנפח 14.5 ליטר, הוא מסוגל לגמוא כ- 400 קילומטרים בין תדלוקים. בסעיף המתלים, מקבל ה-390 אדוונצ'ר את מתלי APEX WP , כאשר מלפנים מדובר במזלג בקוטר 43 מ"מ ומהלך של 170 מ"מ שמגיע מעולם האנדורו עם כוונון מלא (שיכוך,
החזרה ועומס). הבולם האחורי מחובר ישירות לזרוע האחורית ומציע מהלך של 177 מ"מ וכן כוונון לשיכוך ולעומס הקפיץ בצורה קלה ונוחה.

אבזור הכלי כולל את מיטב המערכות האלקטרוניות והמכאניות לסיוע לרוכב בדיוק כפי שעשו בדגמים הבכירים של המותג, כדי להנגיש את העולם
הטכנולוגי גם לרוכבים הנכנסים אל משפחת האדוונצ'רים של KTM וכדי להפוך את ה-390 אדוונצ'ר לפורץ דרך בקבוצתו בכביש ובשטח. בין המערכות, ניתן למצוא בקרת אחיזה המתחשבת בזווית ההטיה, מערכת ה-ABS עם התחשבות בזווית ההטיה, מערכת "קוויק-שיפטר +" להעלאה והורדה של הילוכים ללא מצמד וללא סגירה של המצערת, תאורת LED מלאה לפנס החזית, הפנס האחורי והמאותתים, מסך TFT עם תאורה מתחלפת בהתאם למצב התאורה מסביב, תצוגת המלצה להעברת הילוכים, קישוריות לטלפון החכם באמצעות אפליקציית ה-MyRide ועוד.

מחיר ק.ט.מ דיוק 390 אדוונצ'ר 2020 נקבע על 39,990 שקל, רק 3,790 שקל יותר מגרסת הדיוק 390 נייקד הפופולרית.



עוד מדו גלגלי