וואן לימוזינה: פולקסווגן מולטיוואן ביזנס בישראל

הפולקסווגן היקרה בישראל: פולקסווגן מולטיוואן ביזנס נוחת בישראל בגרסת 6 מושבים מאובזרת ויוקרתית, המצוידת במנוע TDI המפיק 204 כ"ס. המחיר יחל ב- 688,000 שקלים !

ששי כהן 31 באוג, 2017
פולקסווגן מולטיוואן ביזנס

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, החלה בשיווק פולקסווגן מולטיוואן ביזנס (Multivan Business), המהווה סוג של לימוזינה מסחרית יוקרתית ל-6 נוסעים, ומעניקה חווית נסיעה של מחלקה ראשונה לצורך מתן מענה לצרכי אנשי עסקים ואח"מים. מדובר גם בפולקסווגן היקרה ביותר בישראל, עם תג מחיר של 688,000 שקלים. פולקסווגן השיקה את המולטיוואן לראשונה בשנת 1985 כגרסת ההיסעים המפוארת ביותר של סדרת T, ומאז ועד היום הוא קובע את רף האיכות בפלח זה, ומעלה אותו בכל פעם מחדש.




המולטיוואן ביזנס מצטרף לגרסאות המולטיוואן היוקרתיות שמשוווקות כבר בארץ, ויוצע גם הוא כאופציה עם צביעה דו-גוונית המוסיפה למראה ייחודי ויוקרתי. הדגם ישווק בארץ בגרסת נהג+ 5 נוסעים, שייהנו מכורסאות אישיות והאבזור עשיר עם חלון שמש חשמלי, דלתות צד חשמליות,חישוקי גלגלים קלים בעיצוב ייחודי, מערכת מולטימדיה המציעה 11 רמקולים ומסך מגע 6.33 אינץ' עם דיבורית BT, מושב נהג מתחמם ומתכוונן לגובה עם משענת-יד. עבור הנוסעים מאחור מוצע שולחן עבודה בקונסולה בשורה בשנייה, הניתן להזזה וקיבוע, 4 מתקנים לחיבור קולבי בגדים עבור תליית החליפה במהלך הנסיעה, ריפודי עור NAPA, קונסולה צדדית ליושבים בשורה השלישית וקונסולה מרכזית הכוללת מקרר. הכיסאות לנוסעים מאחור מציעים שפע של אפשרויות כיוונון חשמליות ואביזרי נוחות כראוי לנסיעת עסקים. מושבי הכורסא מאחור מתחממים ומתכווננים, ובזכות המסילות ברצפת הרכב ניתן לקבוע איתם שלל תנוחות. בשורה השלישית, ניתן לכוונן גם את גב הכורסא למצב שכיבה חלקי, כשניתן להאריך במקצת את המושב (ליצירת חצי הדום לרגליים).
פולקסווגן מולטיוואן ביזנס פולקסווגן מולטיוואן ביזנס
פולקסווגן מולטיוואן
מתחת למכסה המנוע מצוידת המולטיוואן ביזנס במנוע טורבו-דיזל TDI בנפח 2.0 ליטר, מסדרת ה- BlueMotion היוקרתית, המפיק 204 כ"ס ומומנט שיא של 45.9 קג"מ המושג בין 1,400 – 2,400 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 15.87 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. מעבר לכך, מצויד הרכב במערכת מתלים אדפטיבית בעלת 3 מצבי נהיגה לשיפור הנוחות ואחיזת הכביש. את סעיף הבטיחות חותם הרכב עם 6 כריות אוויר, מערכת התרעה מקורית על סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.
פולקסווגן מולטיוואן מיועד לשימוש פרטי כרכב משפחתי גדול ומפואר, או לפלח הסיור ותיור כמוביל נוסעים יוקרתי.