וולוו XC90 החדשה- נחשף תא הנוסעים

וולוו חושפת תמונות ופרטים ראשונים על ה- XC90 החדשה, אך מסתפקת בשלב הזה במידע על תא הנוסעים החדש. הרכב ייחשף רשמית בסוף הקיץ.

ששי כהן 27 במאי, 2014
וולוו XC90 החדשה

12 שנה לאחר שהוצג וולוו XC90, חושפת הבוקר וולוו פרטים ראשונים של תא הנוסעים של הדור החדש שייחשף רשמית באוגוסט 2014. עפ"י וולוו, מדובר בתא הנוסעים היוקרתי ביותר שהציגה החברה אי פעם, ומדובר ברכב הראשון בשפת עיצוב הפנים החדשה של החברה שתזלוג בהמשך הדרך לדגמים נוספים.
מהתמונות הבודדות שפורסמו, סביבת תא הנוסעים עוצבה אכן מחדש, ואיננה מזכירה אף דגם של החברה עד כה. לצד שילוב רב של עור רך ועץ וחלקים הבנויים בעבודת יד, זוכה קונסולת המכשירים המרכזית לעיצוב מקובל ומוותרת על "המראה הצף " שמאפיין את דגמי החברה בשנים האחרונות. בוולוו מצהירים על עיצוב נקי ונטול ריבוי מתגים, שאת מקומם מחליף בדגם החדש מסך מגע גדול בסגנון טאבלט, אשר ישלוט על מגוון מערכות הרכב. עוד בתפריט : בקרת אקלים עם ארבעה אזורים, ידית הילוכים בעלת ראש עשוי מזכוכית קריסטל של מותג הזכוכית השוודי המוביל Orrefors, כולל למתג ה- start/stop. בוולוו מצהירים שתא הנוסעים יכלול שפע אפשרויות התאמה אישית, כולל שלל מתגים המעוצבים בסגנון תכשיטים יוקרתיים.

וולוו XC90 החדשה

וולוו XC90 החדשה


בכל הנוגע למרחב הפנים, יציע ה- XC90 בדומה לקודמו 7 מקומות ישיבה, הכוללים לדבריהם את המושבים הנוחים ביותר בסגמנט וכוללים אופציה לסיבוב המושבים בשורה השניה כדי לשבת פנים מול פנים עם היושבים בשורת המושבים השלישית. לדברי החברה : "בדיוק כמו כיסאות סקנדינביים קלאסיים, המושבים החדשים שלנו מוכיחים שמושבים לא צריכים הרבה ריפוד עבה כדי להיות נוחים, והם פותחו בטכנולוגיה המאפשרת התאמה מקסימלית לעמוד השדרה של הנוסע, יחד עם שלל אפשרויות כיוונון להתאמה אישית מלאה, כולל אופציות של חימום, איוורור ועיסוי במושבים".
וולוו XC90 החדשה תיחשף רשמית בסוף אוגוסט 2014 ועוד לפני כן תפרסם החברה מידע נוסף אודות הטכנולוגיות החדשות, יחידות הכח ועוד.


וולוו XC90 החדשה

וולוו XC90 החדשה