זיקר מציגה: 1,000 מסירות בישראל ב-100 ימים

מותג הפרימיום טק זיקר שהחל לפעול לאחרונה בישראל, מדווח על פתיחה מוצלחת עם מסירת המכונית ה-1,000 בתוך 100 הימים הראשונים של המסירות.

ששי כהן 23 במאי, 2024
זיקר X

פחות מארבעה חודשים לאחר שהחלו המסירות של מותג הפרמיום טק החשמלי זיקר בישראל, מדווחת החברה על הצלחה מרשימה לשוק המקומי, עם מסירתו בימים החולפים של הרכב ה-1,000 בישראל, כ-100 ימים בלבד לאחר שהחלו המסירות.



נתוני המסירות מתייחסים לשני הדגמים שמייבאת גיאו-מובילטי מקבוצת יוניון, יבואנית ZEEKR בישראל: זיקר X ה-SUV הקומפקטי והאורבני שזכה לתמחור אגרסיבי ומפתיע לטובה (מחיר התחלתי של 184,990 ש"ח) – אשר מציב אותו כמתחרה גם של דגמים חשמליים עממיים יותר. זאת, בעוד שמפרט הרכב טכנולוגי ועשיר ביותר, וכולל בין היתר גרסת הנעה כפולה עם הספק של 428 כוחות סוס, תאוצה של 3.8 מ-0 ל-100 בגרסת ההנעה הכפולה, וטווח של עד 425 ק"מ בגרסת ה-Long Range; אשר מצטרפים לאבזור עשיר באופן כמעט חסר תקדים עבור רכבי פנאי חשמליים קומפקטיים, חומרי גלם ועיצוב מהוקצעים בכל רמות הגימור, ומערכות בטיחות ומולטימדיה מהמתקדמות בעולם.

לצידו משווק גם הזיקר 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב "Shooting Brake" ייחודי ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור ומחיר התחלתי של 269,990 ש"ח, אשר משופע במערכות הטכנולוגיות המובילות בעולם הרכב, סוללות עוצמתיות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מרשימים – עד 620 ק"מ (לפי תקן WTLP) ברמת אבזור Long Range של 001. 

עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל, מסר: "אנו נרגשים לראות שהקהל הישראלי מזהה את הטכנולוגיה, האיכות וחווית הנהיגה שיש ל-ZEEKR כמותג פרמיום טק להציע, ומודים על הבעת האמון.

חשוב לציין שכל המסירות עד כה היו של מכוניות ששוחררו מהמכס בתחילת השנה לפי המיסוי החדש, ומעניין יהיה לראות כאשר תסיים החברה את המלאי הנוכחי, האם תשמור עדיין על תמחור אגרסיבי לדגמים החדשים שיגיעו תחת המיסוי החדש, מה שעשוי לשמור על המומנטום החיובי של מכירות המותג בארץ, או עלול להאט משמעותית את המשך החדירה לשוק במידה וההתייקרות תהיה משמעותית. עם התחלת שיווק מותג זיקר בינואר האחרון בישראל, הביע היבואן את שאיפותיו להתברג כבר בשנה הנוכחית במקום החמישי במכירות מותגי היוקרה בישראל, ולעת עתה נדמה שהם בהחלט בכיוון.



עוד מחדשות רכב