חברות הליסינג נרתמות למאבק בקורונה – בתרומת רכבים

חברות הליסינג שלמה סיקסט, קל אוטו ואלדן נרתמות למאבק בקורונה ומודיעות על תרומה של מאות רכבים שכורים לשימוש בתי חולים, מד"א ועוד.

ששי כהן 23 במרץ, 2020
השכרת רכבי קירור שלמה סיקסט

בצל השפעת הקורונה על פעילות שוק הרכב בישראל והירידה הדרמטית בעבודה, נרתמות חלק מחברות הליסינג וההשכרה בארץ לטובת המאבק בנגיף הקורונה, ומודיעות על תרומה של מאות כלי רכב לטובת גופי הבריאות השונים, במטרה להקל עליהם בפעילות המוגברת והמאומצת.


כך למשל, חברת שלמה סיקסט החלה במבצע לוגיסטי שאיפשר להכשיר ולהעמיד באופן מיידי חמישה רכבים מסחריים ייעודיים לקירור מדגמים שונים לשימוש מד״א, שיוכלו להוביל למעלה מ-4 טונות בדיקות קורונה ותרומות דם במקביל בכל עת, לצורך המאבק הלאומי בנגיף הקורונה. במד״א נדרשים להוביל בקירור אלפי בדיקות קורונה ותרומות דם בכל יום ותוספת של רכבי קירור ייעודיים נחוצה להם יותר מתמיד.

קל אוטו תורמת רכבים למדא (1)

מכוניות של קל אוטו שנתרמו למד"א

בקבוצת קל אוטו הודיעו אתמול על תרומתם של לא פחות מ-100 מכוניות שיועברו לידי מד"א לצורך תגבור הפעילות שלהם. לדברי קל אוטו, "מד"א הוא לקוח שלנו גם בימי שגרה, ולאור המצב אנחנו ניתרום להם 100 כלי רכב".

בשבוע שעבר הודיעה גם חברת אלדן כי תעמיד לרשות הצוותים הרפואיים בבתי החולים השונים בישראל עד  100 כלי רכב לעד חודש ימים, מתוך ציי הרכב אשר בבעלותה ללא חיוב, ״לטובת כל הצוותים הרפואיים אשר עמלים יומם וליל לטובת ולרפואת כלל אזרחי מדינת ישראל בכל רחבי הארץ על מנת לסייע בניידות הצוותים במיוחד כאשר קיימת מגבלת ניידות ״.