חברת "אלדן תחבורה" תשווק את דגמי החשמליות של JAC ב-2022

חברת "אלדן תחבורה" וקבוצת "E.V. Motors" מקימות מיזם משותף לשיווק הרכבים חשמליים מתוצרת JAC ו-LEVC, ומעריכות שבמיזם המשותף ימכרו למעלה מ-2,000 כלי רכב חשמליים בשנה הקרובה.

ששי כהן 28 בדצמ, 2021
מכוניות חשמליות JAC

שיתוף פעולה אסטרטגי בענף יבוא הרכב החשמלי: 4 חודשים לאחר שהחלה קבוצת  "E.V. Motors" בשיווק דגמי החשמליות של JAC הסינית וכן דגמי המסחריות והמונית הלונדונית החשמלית שך LEVC, חתמה החברה על הסכם להקמת מיזם משותף עם חברת "אלדן תחבורה" לשיווק בלעדי של הדגמים החשמליים בארץ כבר ב-2022. 

עם החיבור החדש עם חברת אלדן, מהחברות הגדולות והוותיקות בארץ בתחום ההשכרה והליסינג, מצפים במיזם המשותף והחדש להזניק משמעותית את מכירת הדגמים של E.V מוטורס בארץ, שיוצעו למכירה בסניפי מכירת רכב מוגדרים של אלדן, כאשר "E.V. Motors" תעניק לרכשי הרכבים את מעטפת השירות, התחזוקה והאחריות. צפי המכירה נשמע אופטימי למדי ומדבר על כ-2,000 מכוניות בשנה, וללא ספק יהיה תלוי הרבה בהגעתם המהירה של הדגמים החדשים של JAC לארץ, לאחר שעד כה הוצע באולם התצוגה של היבואן רק דגם ה-ES2 שמיועד בעיקר לציי רכב, ודגמי המוניות החשמליות של LEVC שמיועדות לשוק מצומצם למדי. כחלק מהשאיפה להגדיל דרמטית את המכירות, שיווק כלי הרכב על ידי החברה המשותפת ייעשה למגזר הפרטי, העסקי , לליסינג , להשכרה, ולמגזר הציבורי.

בכירי E.V מוטורס וחברת אלדן

ספי יוסי דיין (מנכ"ל אי.וי. מוטורס), שי דהן (מנכ"ל משותף אלדן), יוסי דהן (יו"ר ונשיא אלדן), אליהו גרידיש (נשיא אי.וי. מוטורס), אוהד זליגמן (יו"ר אי.וי. מוטורס), שלמה דהן (מנכ"ל משותף אלדן), אדוארד דורון (סגן נשיא אי.וי. מוטורס)

ברבעון השלישי לשנת 2021 הפעילה אלדן בממוצע צי של כ-31,308 כלי רכב ומחזיקה כיום בכמה עשרות של סניפים הפזורים ברחבי הארץ.

לדברי שי דהן מנכ"ל משותף באלדן: "הקמת המיזם המשותף עם קבוצת "E.V. Motors" מאפשרת לאלדן להרחיב את מגוון פעילויותיה בסינרגיה מלאה לתחומי פעילותה של אלדן כיום ולהביא לידי ביטוי את הערכים המוספים המקצועיים שלנו. הרכב החשמלי הוא נקודת ציון בעתיד של עולם הרכב והשת"פ הנוכחי הינו בשורה נוספת שאנו שמחים להביא ללקוחותינו בפרט ולכלל ציבור הנהגים בישראל".

לדברי אוהד זליגמן יו"ר קבוצת  "E.V. Motors": "מותגי הרכב החשמליים JAC ו-LEVC ישווקו בלעדית במיזם המשותף במתחמי מכירות הפרוסים בכל רחבי הארץ".

 

עוד מחדשות רכב