חברת סמל"ת רוכשת את מלוא הבעלות על חברת אוטו איטליה

4 וחצי שנים לאחר שרכשה 25% מהבעלות על אוטו איטליה יבואנית פרארי ומזראטי, מודיעה סמל"ת על רכישת מלוא הבעלות של יבואנית מותגי העל האיטלקיים בישראל, מידי קבוצת UMI.

ששי כהן 13 באוג, 2019
פרארי בישראל

קבוצת סמל"ת, יבואנית מותגי הרכב- פיאט, אלפא רומיאו, ג'יפ-קרייזלר, סובארו ואיווקו, מודיעה הבוקר על רכישת מלוא הבעלות על חברת אוטו איטליה, יבואנית מותגי העל האיטלקיים- פרארי ומזראטי בישראל.



את תחילת הקשר עם חברת אוטו איטליה החלה סמל"ת בדצמבר 2014, בעת שרכשה 25% מהבעלות מידי חברת קרדן רכב. כעת רוכשת החברה מידי קבוצת UMI את 75% הנותרים ובכך תהפוך לבעלים היחידי של החברה וליבואנית הבלעדית בישראל של רכבי העל פרארי ומזראטי.

לדברי מנכ"ל חברת סמלת עומר לוי:  "אני רוצה להודות לקבוצת UMI על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים. פרארי ומזראטי הינם ממותגי הרכב הנחשקים ביותר בעולם וכחלק מה-DNA של סמלת בייצוג מותגי רכב איטלקיים מובילים, השייכים לקבוצת FCA העולמית, מדובר במהלך טבעי ומתבקש לרכז בבית אחד את כלל מותגי הקבוצה. מהלך זה הינו המשך ישיר לאסטרטגית הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה".

אוטו איטליה, תחת ניהולו של עמית איילון, תצטרף לחטיבת הפרימיום של סמלת הכוללת את המותגים Jeep, אלפא רומיאו ואבארט בניהולו של דני איטליאנו, אשר שימש עד לפני כשנה כמנכ"ל אוטו איטליה.

מאז תחילת השנה (ינואר-יולי 2019) עלו לכביש כ-31 מדגמי מזראטי ו-7 מדגמי פרארי. 


עוד מחדשות רכב