חברת AWACS חתמה על חוזה עם חברת אוטומקס

בעקבות התקנה החדשה המחייבת אבזור בטיחותי מתקדם לכל רכב חדש שעולה לכביש ב-2018, תתקין AWACS את מערכת הבטיחות שלה בדגמי JEEP וטויוטה המיובאים ביבוא מקביל ע"י אוטומקס.

ששי כהן 22 בינו, 2018

התחרות בשוק מערכות הבטיחות המתקדמות בהתקנה מקומית (מובילאיי, איווקס ואחרות), עולה שלב עם חתימת הסכם שיתוף פעולה בין חברת איווקס ( AWACS) מבית SDS לחברת אוטומקס הפעילה בשוק היבוא המקביל. במסגרת ההסכם החדש, תתקין החברה את מערכות הבטיחות מסוג CM107 בדגמי ג'יפ וטויוטה המיובאים ביבוא מקביל.



כזכור, החל מה-1 בינואר 2018 חויבו כל כלי הרכב המיובאים לישראל במערכות התרעה לשמירת מרחק וסטייה מנתיב, במהלך אשר אמור להגביר משמעותית את פעילות החברות הפועלות בשוק מערכות הבטיחות המתקדמות (מובילאיי, איווקס ומובון).
לדברי אורלי יוסף, מנכ"לית AWACS: "אנו מברכים על חתימת החוזה עם חברת אוטומקס, אשר השכילה להבין בחשיבות שת"פ עסקי מעין זה עם חברה מבוססת וותיקה הפועלת שנים רבות בתחום. אני בטוחה כי שת"פ זה יניב תוצאות משמעותיות ויוביל לשיתופי פעולה עסקיים רבים אשר יצעידו את החברה למחוזות חדשים".
מערכת האיווקס CM107 כוללת 6 סוגים של התרעות מצילות חיים, ביניהן: סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, התרעה על סכנת התנגשות בהולכי רגל, או רוכבי אופניים, זיהוי תמרורי מהירות וחריגה מהמהירות המותרת.