חדש: אופל קורסה Life & Style‏

יבואנית אופל יוצאת במבצע חדש לדגמי הקורסה, בו יוצעו שלל הדגמים בהנחות עד 20,000 שקל. במקביל, משיקה החברה את הקורסה Life & Style‏ ברמת אבזור גבוהה ומחיר תחרותי.

ששי כהן 12 בנוב, 2017
אופל קורסה Life & Style.

"זה שאת/ה אמא/אבא, לא אומר שאת/ה צריך/ה להפסיק לחיות", כך פונה אופל בקמפיין פרסומי חדש לאופל קורסה Life & Style‏, המציעה את מכונית הסופר-מיני המוכרת ברמת אבזור גבוהה, עימה פונה החברה בעיקר לזוגות צעירים עם ילד אחד או שניים.



הקורסה "לייף אנד סטייל" כוללת את האבזור המוכר של דגם ה-Enjoy המאובזר של מכונית הסופר-מיני, עם תוספת של גג זכוכית חשמלי גדול מהמקובל בקטגוריה, חישוקי סגסוגת "15 מקוריים ועוד תוספות שמקנות לרכב עיצוב צעיר, אליהם מצטרפים האבזור המוכר כמו מערכת המולטימדיה IntelliLink המקורית של אופל, עם מסך מגע "7 וממשק Android auto אוApple Carplay  לסמארטפון, וכן חבילת הבטיחות המקורית Opel Eye הכוללת התרעה על סטייה מנתיב בזמן נסיעה והתראה לפני התנגשות בכלי רכב  ובהולכי רגל.
מחיר המחירון של אופל קורסה Life & Style‏ נקבע על 109,900 ₪, כאשר במסגרת ההשקה יוצע הדגם במחיר תחרותי של 89,900 ₪, המגביר משמעותית את סיכויי החדירה לשוק של הדגם, לעומת מחיר המחירון שהיה משאיר אותה בעיקר כקישוט באולם התצוגה. במקביל, מציעה אופל במבצע גם את שאר דגמי הקורסה עם מחיר של 82,900 ₪ במקום 99,900 ₪ לדגם ה- FIX הבסיסי, ו-84,900 ₪ במקום 102,900 ₪ לדגם ה-Enjoy המאובזר יותר. 
בחברה מבטיחים שבקרוב יושקו גם דגמי אופל אינסיגניה החדשה ודגמי הפנאי קרוסלנד X וגרנדלנד X החדשים.