חדש בארץ: אחסון אופנוע שטח עם ביטוח ועוד

לראשונה בתחום השטח, מציעה חברת עופר אבניר בסניף החדש במודיעין שירותי אחסון, ביטוח שטיפה ועוד לאופנועי שטח. יחד עם זאת, המחיר מעט גבוה מהצפוי.

ששי כהן 15 בנוב, 2018
סניף עופר אבניר במודיעין

מספר חודשים לאחר שהושק סניף הדגל של עופר אבניר בתחום השטח באזור התעשיה של מודיעין, מרחיבה החברה את פעילות הסניף ומתחילה בשיווק חבילת אחסון לאופנועי שטח, הכוללת אחסנת הכלי, ביטוח, שירותי רחצה ועוד, המהווים שירות ראשון מסוגו בארץ, העשוי להקל משמעותית על הקשיים המתלווים לאחזקת אופנוע שטח ובעיקר לאלו שאינם בעלי רישוי לרכיבה בכביש ונזקקים לרכב עם נגרר.




שוק אופנועי השטח שנחשב למנוע הצמיחה העיקרי של השוק הדו-גלגלי בארץ בשנים האחרונות, צפוי לצמוח עוד יותר בשנים הקרובות וחברת עופר אבניר המייבאת את דגמי הוסקוורנה, סוזוקי ומותגים נוספים, מבקשת להקל על הבעיות המתלוות לאחזקת אופנועי שטח, ובעיקר אלו שאינם רשאים לנוע על הכביש הציבורי, ולשם כך משיקה את שירות האחסון הייחודי בארץ, שיוצע לראשונה ע"י יבואן רשמי, ויכלול חבילה משלימה עבור רוכבי השטח המאפשרת לרוכבים שאין להם חניה בביתם לאחסן את האופנוע במקום קבוע ובמחיר סביר.

מתחם האחסון בגודל כ- 500 מ"ר, כולל 50 מקומות חנייה לכלים. מתחם ההשכרה צפוי להיות פתוח 7 ימים בשבוע בהתאם לשעות פתיחת הסניף ובשעות נוחות בסופ"ש. חבילת האחסון כוללת מקום חנייה לאופנוע, עם ביטוח למקרה של צרה במקום האחסון, אזור הלבשה, מקלחת לאחר הרכיבה, לוקר אישי ועמדת שטיפת אופנועים בו יכול הרוכב, לפני האחסנה, לנקות את האופנוע. שירותי האחסנה פתוחים לכל בעלי האופנועים ללא קשר למותג האופנוע. לקוח יוכל לאסוף את האופנוע בשעות פעילות מרכז האחסנה (שבעה ימים בשבוע) ויוכל ליידע את הסניף כך שברגע שיגיע, צוות הסניף ידאג מבעוד מועד, להכין עבורו את הכלי ולהוציא אותו מהאחסון לקראת רכיבה. בסוף הרכיבה הלקוח יכול להחזיר את הכלי, לשטוף אותו במקום ייעודי ולאחסן אותו. לנוחות הרוכבים יעמדו לוקרים אישיים, מקלחות וחדרי הלבשה על מנת שיוכלו לצאת מהסניף, היישר ליום העבודה או למשפחה מבלי לבזבז זמן מיותר. במסגרת השירות, כל לקוח שרכש את המנוי יקבל אפשרות לרכוש חבילות אבזור מותאמות לצרכיו במחירים מיוחדים מרשת אבזריון.

מחיר חבילת האחסון עומד על 690 שקל לחודש, כאשר לרגל השקת השירות תעניק החברה חודש ראשון חינם לנרשמים עד סוף שנת 2018.



צילום: רונן טופלברג

עוד מדו גלגלי