חדש בארץ: וספה GTS300 בגרסת מירוצים של שנות ה-60

עופר אבניר משיקה את מהדורת ה-Racing Sixties לדגם הוספה 300 GTS , הכוללת עיצוב מפתה בהשראת עולם המירוצים הקלאסי של שנות ה-60. המחיר נקבע על 33,900 שקל.

ששי כהן 07 ביול, 2020
וספה 300 GTS Racing Sixties

אם הוספה 300 GTS לא מספיק נוסטלגית ומיוחדת בשבילכם, מה דעתכם על גרסת מירוצים חדשה ברוח שנות ה-60? קבוצת עופר אבניר יבואנית וספה משיקה בימים אלה את ה-300 GTS Racing Sixties, הזוכה לעיצוב ספורטיבי עם מאפיינים נוסטלגים, שייצור ללא ספק עניין על הכביש.


הדגם החדש שעוצב בהשראת המרוצים והאופנועים של שנות ה-60 ששילבו בין מהירות וספורטיביות לעיצוב אלגנטי, זוכה לגרפיקה חדשה לגמרי בצבעי ירוק וצהוב או לבן ואדום, מושב חדש, חישוקי גלגלים מוזהבים וגימורים בצבע שחור מט וזהב. כל אלה מעניקים בולטות ספורטיבית ואלגנטית לדגם.

וספה 300 GTS Racing Sixties

ההשראה לסדרת Racing Sixties מגיעה מרוכבי המירוצים הג'נטלמנים של שנות ה-60, תקופה בה חופש הביטוי התרחב גם לזירת המירוצים עם ההתאמה האישית לכל רכב/אופנוע. לכל רוכב הייתה אמירה אישית בעיצוב הדגם האישי שלו, בבחירת הצוות שלו למירוצים. לצבעים ולגרפיקה על הדגמים הייתה משמעות והם שיקפו לעיתים קרובות שייכות למוצא, הפרטים הגרפיים נבחרו כדי להבטיח מראה ייחודי ומחווה חזותית למותגים התומכים בצוות בדרך לניצחון. הבחירה בסגנון זה לסדרה הייחודית מעלה זכרונות ממסלולים אגדיים כמו מסלולי מונקו או גרנד פרי ואליפויות היסטוריות.

הוספה 300 מצוידת במנוע ה-HPE החדש בנפח 278 סמ"ק, 4 שסתומים, 4 פעימות, צילינדר אחד, הזרקה אלקטרונית עם הספק של למעלה מ-23 כ"ס ב-7,500 סל"ד, ומבטיח תאוצה וביצועים נאים לצד טכנולוגיה מתקדמת, מה שהופך את הוספה לקטנוע אידיאלי לדרכים עירוניות ולטיולים, אפילו ארוכי טווח בנוחות מלאה – לבד, או עם נוסע. בנוסף, הקטנוע ערוך לספק חווית רכיבה יוצאת מן הכלל עם עלויות אחזקה מופחתות – טיפול כל 10,000 ק"מ.

מחיר וספה Racing Sixties GTS 300 יעמוד על 33,900 שקלים (מחיר על הכביש, כולל מע"מ ואגרות רישוי).



עוד מדו גלגלי