חדש בארץ: ניסאן אלטימה SL

קרסו מוטורס מתחילה בשיווק ניסאן אלטימה SL, גרסה חדשה הזוכה לחבילת אבזור בטיחותית מקיפה ואבזור עשיר. המחיר נקבע על 181,990 שקל.

ששי כהן 29 ביונ, 2020
ניסאן אלטימה SL

בדיוק שנה לאחר שהושק בארץ הדור החדש (והשישי) של ניסאן אלטימה, מכונית המנהלים של היצרן המגיעה לארץ ממפעלי ניסאן בצפון אמריקה, מעדכנת קרסו מוטורס היבואנית את מפרט הדגם, שעיקרה הרחבת חבילת הבטיחות המקורית של הדגם ותוספת נכבדת של אבזור.


הגרסה החדשה מצוידת בחבילת בטיחות מקורית ומתקדמת עם מערכת לסטייה מנתיב אקטיבית, מערכת לבלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל, אורות גבוהים אדפטיביים, מערכת זיהוי תמרורי תנועה ובלם יד חשמלי. מערכות אלה מתווספות ל 10 כריות אוויר, מצלמות 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת המתריעה על עייפות הנהג, זיהוי שטח מת, התראה מאחור, וניטור מרחק מלפנים המשולב במנגנון בלימה אוטונומית שהוצעו עד כה בדגם.

מעבר לכך מצויד הדגם באבזור עשיר הכולל: ריפודי עור, גג שמש נפתח חשמלי, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, חימום הגה, חימום מושבים קדמיים, מולטימדיה תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת שמע יוקרתית עם 9 רמקולים של BOSE, כניסה והנעה ללא מפתח, מושב נוסע קדמי חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס, פנסים ראשיים LED, חישוקי גלגלים "19 קלים, פנסי ערפל LED, חיישני חניה אחוריים מקוריים ועוד.

ניסאן אלטימה החדשה 2019

מתחת למכסה המנוע מצוידת האלטימה החדשה באותו מנוע בנזין 2.5 ליטר מוכר המפיק 188 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.8 קג"מ ב-3,600 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.7 שניות וצריכת הדלק עומדת על 13.69 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. דרגת הזיהום של הרכב נקבעה על 15.

מחיר ניסאן אלטימה SL גבוה ב-12,000 שקל מגרסת ה-SV שתמשיך להיות משווקת לצידו ונקבע על 181,990 שקל.