חדש בארץ: נסיעת מבחן בטסלה מודל 3

5 חודשים לאחר שהחלה פעילות בישראל, מתחילה טסלה בביצוע נסיעות מבחן ללקוחות שירצו להתרשם מהרכב לפני הרכישה, במהלך אשר אמור להביא לחברה לקוחות חדשים רבים שחששו עד כה לרכוש את הרכב מבלי להתנסות בו.

ששי כהן 28 ביול, 2021
טסלה מודל 3 בישראל

טסלה ישראל ממשיכה ליישר קו עם יבואני הרכב בכל הנוגע לשירות וטיפול בלקוחות, וחמישה חודשים לאחר שהחלה שיווק בישראל, מתחילה החברה בביצוע נסיעות מבחן ללקוחות, שירות אשר ללא ספק עשוי לשכנע לקוחות רבים נוספים לרכוש את דגמי החברה, לאחר שאלו סרבו לרכוש רכב חדש ללא נסיעת מבחן מקדימה (אפשר בוודאי להבין אותם).

לפי אתר טסלה, נסיעת המבחן תיעשה בדגם המודל 3 בלבד בשלב הנוכחי (לא ברור באיזו רמת גימור) ולמשך כחצי שעה. כדי לקבוע תור לנסיעת המבחן, תצטרכו להיות לפחות בגיל 24 וכמובן עם רישיון נהיגה בתוקף. בשלב הראשון, נסיעת המבחן תתאפשר בדוכן טסלה סטור בקניון רמת אביב.

לדברי טסלה: "מדי פעם יש לנו אפשרות לקיים נסיעות מבחן ללא תיאום מראש, אך מכיוון שכמות נסיעות המבחן מוגבלת, אנחנו ממליצים לקבוע פגישה מראש. באפשרותך לבקש באופן מקוון נסיעת מבחן ללא מגע. Tesla Advisor ייצור עמך קשר כדי לאשר את הפגישה ותקבל הודעת אישור בדוא"ל עם פרטי הפגישה. חייב להיות ברשותך רישיון נהיגה בתוקף.

כדי להימנע מלקוחות שיגיעו כדי "לתת בגז" ברכב כדי ליהנות מהביצועים הספורטיביים של הרכב, מבהירים בחברה כי: "הבטיחות של הלקוחות שלנו ושל הצוות עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לסיים נסיעת מבחן מכל סיבה שהיא".

מאז החל שיווק טסלה בישראל, עלו לכביש כ-2,912 מכוניות (כולן מדגם טסלה מודל 3), נתון שהפך את המכונית לא רק לרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל השנה, אלא גם לרכב היוקרה המבוקש ביותר, תוך כדי שהוא עוקף במסירות את כל מותגי היוקרה הוותיקים. במהלך אוגוסט צפויה להגיע לנמל אשדוד אוניה נוספת עם כ-1,700 מכוניות חדשות ללקוחות שהזמינו את הרכב וקיבלו התחייבות לאספקה באוגוסט. ככל הידוע, טסלה ישראל מחזיקה בכמה אלפי הזמנות נוספות לדגמים שלה, שיגיעו עד סוף השנה, כולל דגמים ראשונים של המודל X והמודל S.