קטנוע אדוונצ'ר במחיר נגיש: סאניאנג ADX בישראל

מטרו מוטור מתחילה בשיווק סאניאנג ADX – קטנוע אדוונצ'ר 125 סמ"ק המצויד בעיצוב מרשים, טכנולוגיה עדכנית ואופציה גם לרדת לשבילים לא סלולים בזמנכם הפנוי. הדגם יוצע במחיר השקה של 19,985 ש"ח.

ששי כהן 25 ביונ, 2023
סאניאנג ADX

קטנועי האדוונצ'ר ממשיכים לחדור לשלל סגמנטים נוספים בשוק הרכב הדו- גלגלי, וכעת מצטרפת חברת מטרו מוטור ומשיקה את סאניאנג ADX – קטנוע אדוונצ'ר חדש בנפח 125 סמ"ק, המבטיח שימושיות יום יומית לצד אופציה לרדת לרכיבות שבילים מהנות בזמנכם הפנוי ואפילו עם הבטחה לנסוע על דיונות לא עמוקות במיוחד. האם יש לנו כאן יורש לטייפון 125 האגדי משנות ה-90?


בהשראת רוח האדוונצ'ר, ה-ADX הוא קטנוע מלא אופי. העיצוב מציג לראווה עוצמה, ספורטיביות ואישיות ייחודית לו. הוא משלב רב תכליתיות באמצעות בולמי מונושוק, צמיגים דו שימושיים ותנוחת הרכיבה, המבטיחים להפוך את הרכיבה לכיפית ומהנה אם אתם רוצה להוסיף קצת הרפתקאות לחיים. המנוע הוא 125 סמ"ק 4 פעימות מקורר נוזל המפיק 12 כ"ס ומאפשר ביצועים נאים המשולבים בחיסכון בדלק, ובתפריט תפגשו גם חישוקי גלגלים "13 במידות 120/70 בחזית ו-130/70 מאחור. גובה המושב ידידותי גם לרוכבים לא גבוהים ועומד על 81 ס"מ. 

ה-ADX מבטיח חוויית רכיבה איכותית וארוכה מהרגיל בזכות קיבולת תא דלק הגדולה ממרבית הקטנועים בעלי נפח גדול יותר (מיכל דלק בנפח 15 ליטר !). האבזור כולל גם ABS למניעת נעילת בלמים ומערכת בקרת משיכה (TCS) שתאפשר לרוכב להאיץ עם אחיזה אופטימלית על הכביש מבלי חשש להחלקה. הכלי מצויד בבולמי זעזועים מונו בעלי יכולת תמרון המגיבה בהתאם ללחיצת הרוכב ובטכנולוגיית "Anti Lift Engine Hanger" הייחודית המאפשרת, בעזרת עיצוב המתלה האחורי, להאיץ מבלי שהכלי יתרומם מהכביש אפילו במעט. 

ברמת הגימור, הקטנוע מגיע עם מסך TFT חדשני ופונקציונלי בגודל 5 אינץ' המתכוונן לנראות מיטבית ברכיבות יום ולילה. בנוסף, הקטנוע מעוצב בצורה מתוחכמת בעזרת תאורת LED מרשימה המשפרת את בטיחות הנסיעה. 

לדברי יותם אבירם, סמנכ"ל מכירות מטרו מוטור: "סאן יאנג מציגים את הדבר הבא בשוק קטנועי ה-125 סמ״ק עם כלי אדוונצ'ר חדש שמאפשר חוויית רכיבה מרגשת, ספורטיבית וראשונה מסוגה לקטנועים מהז׳אנר. בשקלול המחיר האטרקטיבי ויכולת הכלי לספק חוויה רכיבה איכותית ומהנה בכביש ובשטח , מדובר בשותף האולטימטיבי לצאת איתו לכל הרפתקה".

סאניאנג ADX 125 יוצע בארץ ברמת גימור אחת ובמחיר מחירון של 21,985 שקל, כאשר בתקופת ההשקה תוכלו לרכוש אותו בהנחה של 2,000 שקל מהמחירון.

עוד מדו גלגלי