חדש בארץ: סקודה סקאלה סטייל

חודשיים לאחר שנחתה כאן סקודה סקאלה החדשה, מרחיבה היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק רמת הגימור "סטייל" המאובזרת משמעותית במחיר שיחל מ-125,990 שקלים.

ששי כהן 03 בנוב, 2019
סקודה סקאלה סטייל

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, מרחיבה את משפחת הסקאלה החדשה (מחליפת הראפיד) ומתחילה בשיווק הסקאלה סטייל (STYLE), רמת גימור חדשה ועשירה באבזור, שנותנת מענה לתלונות על האבזור הדליל משהו של גרסת האמבישן שהגיעה רק היא עד כה לארץ.


הסקאלה סטייל זוכה למפרט אבזור משודרג משמעותית, הכוללת תוספת של בקרת אקלים דיגיטלית, קיפול מראות חשמלי, לוח שעונים דיגיטלי ("קוקפיט וירטואלי") בעל מספר אפשרויות התאמה אישית, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, פנסים אחוריים Full LED עם איתות אחורי דינאמי, פנסי ערפל קדמיים, מצלמת רוורס מקורית, תאורת אווירה פנימית בצבע אדום, חישוקי "17 קלים, חיישני רוורס מקוריים, התראת שטח מת במראות הצד, מסגרת כרום חיצונית מסביב לחלונות  ואפשרות לריפודי מושבים בצבע בז' או שחור, המצטרפים לאבזור המוכר של הסקאלה "אמבישן".

מתחת למכסה המנוע, מדובר באותה יחידת כח הכוללת את מנוע הטורבו TSI המוכר בנפח 1.0 ליטר, המפיק 115 כ"ס ו-20.3 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.8 שניות, מהירות מרבית של 201 קמ"ש וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

מחיר סקודה סקאלה סטייל יחל מ-125,990 שקלים, תוספת של 8,000 שקלים מול גרסת האמבישן הבסיסית יותר.