חדש בארץ: סקודה קודיאק ביזנס

יבואנית סקודה מתחילה בשיווק גרסת בסיס לקודיאק, העונה לשם "Business" עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר המוכר ו-7 מושבים, אך עם אבזור נוחות מקוצץ קלות. המחיר נקבע על 171,990 שקל.

ששי כהן 28 באוק, 2019
סקודה קודיאק ביזנס

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, מרחיבה את משפחת דגמי הקודיאק הפופולרי ומתחילה בשיווק גרסת בסיס חדשה, עם תג מחיר זול ב-11,000 שקלים מגרסת הבסיס שהיתה עד כה "אמבישן", הפונה לקהל יעד נוסף במגזר הפרטי והעסקי.



רמת הגימור החדשה העונה לשם "ביזנס", תוצע עם אותו מנוע טורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש ותצרוכת דלק של 15.87 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. הדגם ישווק בגרסת 7 מושבים בלבד, וכולל את אותה חבילת בטיחות של גרסת האמבישן (התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לבקרת עירנות הנהג), המצטרפים לאבזור נוחות הכולל: מולטימדיה מקורית עם מסך "8 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, קיפול מראות חשמלי, חישוקי גלגלים קלים "17, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת (2 אזורי אקלים) עם פתחי מיזוג לשורת המושבים השניה, בלם יד חשמלי הכולל Auto hold ועוד. ביחס לגרסת האמבישן, מאבד הדגם את הכניסה והתנעה ללא מפתח, פנסי ה- Full-LED בחזית ואת מצלמת הרוורס.

מחיר סקודה קודיאק ביזנס נקבע על 171,990 שקל




עוד מחדשות רכב