חדש בארץ: פיאט דוקאטו אוטומטית

פיאט דוקאטו החדשה זוכה לראשונה לתיבת הילוכים אוטומטית, מנועי דיזל בהספקים של 140-180 כ"ס וחבילת בטיחות מקורית שתוצע לראשונה בדגם. המחיר יחל ב-257,400 שקל (כולל מע"מ).

ששי כהן 04 בנוב, 2019
פיאט דוקאטו אוטומטית

חברת סמל"ת מודיעה על התחלת שיווקו של פיאט דוקאטו החדש בישראל, הזוכה למנועי דיזל חדשים בתקן EURO6, חבילת בטיחות מתקדמת שמוצעת לראשונה בדגם ולראשונה גם עם אופציה לגרסה אוטומטית, עימם מקווה היבואנית לחזק את מעמדו כרכב המסחרי הנמכר ביותר בישראל, כפי שעשה זאת ב-8 שנים האחרונות.


הדוקאטו תשווק בישראל עם מנוע טורבו-דיזל חדש חזק וידידותי לסביבה, בנפח 2.3 ל' יורו 6D עם הספק ומומנט משודרגים, החל מגרסת הבסיס שמפיקה 140 כ"ס ומומנט של 35.6 קג"מ והגרסה החזקה שמפיקה 180 כ"ס ומומנט של 45.8 קג"מ – הרכב החזק בסגמנט עם המומנט הגבוה ביותר. לראשונה יוצע הדוקאטו עם אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית חדשה מבית ZF בעלת 9 הילוכים, שתשווק במקביל לתיבת ההילוכים הידנית המוכרת בעלת 6 ההילוכים.

פיאט דוקאטו תשווק עם מכלול אבזור בטיחותי היקפי חדש הכולל: התרעת סטייה מנתיב, התרעת סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, בקרת אורות דרך גבוהים אוטומטית, מערכת זיהוי תמרורי תנועה, חיישני זיהוי שטחים מתים (בדגמי וואן סגורים) וחיישני זיהוי תנועה חוצה מאחור (בדגמי וואן סגורים). בסעיף אביזרי הנוחות, תוצע המכונית עם מערכת שמע מקורית (מולטימדיה) הכוללת מסך מגע בגודל "7, ממשקי APPLE CAR PLAY  ו – ANDROID AUTO, בלוטות' ושקע USB, וכן חיישני אורות וגשם, קיפול מראות צד חשמלי ומצלמת רוורס בדגמי הוואן הסגורים. 

מעבר לכך, הדוקאטו תוצע בשלל תצורות מרכב (קצר, בינוני וארוך עם גג נמוך או גבוה), עם מרכב חד קבינה, דאבל קבינה או סגור.

מחיר פיאט דוקאטו החדשה יחל מ-257,400 שקל לדגם ידני קצר ונמוך והחל מ-274,950 שקל לדגם האוטומטי הקצר (כולל מע"מ).

שיווק הדגמים יחל באירוע מכירות מיוחד אשר יתקיים ב – 5.11 באולם LAGO ראשל"צ ובמסגרתו יוצעו למכירה כל דגמי המסחריות והמשאיות בתנאי מכירה אטרקטיביים.



עוד מחדשות רכב