חדש בארץ: פיג'ו 308 GT בנזין 225 כ"ס

חושקים בפיג'ו משפחתית ספורטיבית אך גרסת ה-GTI הידנית לא בשבילכם? יבואנית פיג'ו מתחילה בשיווק ה-308 GT המצוידת במנוע טורבו 225 כ"ס, תיבה אוטומטית ואבזור עשיר במחיר של 174,990 שקל.

ששי כהן 03 באפר, 2019
פיג'ו 308 GT

קבוצת לובינסקי יבואנית פיג'ו, מרחיבה את משפחת ה-308 המשפחתית ומתחילה בשיווק ה-308 GT, המציעה ביצועים חמים לצד אבזור מפנק וחשוב מכך, גם תיבת הילוכים אוטומטית, האמורה לפתור את הבעיה של הלקוחות שחושקים בפיג'ו משפחתית ספורטיבית ולא מעוניינים ב-308 GTI בשל היעדר תיבה אוטומטית.


ה-308 GT אמנם איננה מכונית ספורט טהורה בסגון של ה-GTI, ומסתפקת יותר בתיאור "משפחתית מהירה" ומצוידת במנוע טורבו 1.6 ליטר המפיק 225 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 30.6 קג"מ כבר ב-1,900 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים מתוצרת AISIN היפנית. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה ה-GT ביצועים חמים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש, לצד צריכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת על פי תקן WLTP החדש.

פיג'ו 308 GT

כחלק מהרצון להעניק אופי ספורטיבי יותר לדגם, מצויד הרכב במערכת מתלים ייחודית לדגם, משקל קל יחסית (1,279 ק"ג) ועוד, המבטיחים נהיגה חוויתית ומרגשת לדברי היצרן. נוסעי הרכב ייהנו גם ממערכת מולטימדיה מתקדמת עם ממשק Apple CarPlay ומסך בגודל 9.7 אינץ' השולט על כל מערכות הרכב, בהן גם בקרת אקלים מפוצלת, מצלמה אחורית עם פונקציית מבט 'על' ועוד. בנוסף לכך, תמצאו בתפריט גם: מושבים ספורטיבים משולבי בד דמוי עור ואלקנטרה, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורה ראשית מסוג LED, חלונות כהים מאחור, דוושות אלומיניום, ספי אגזוז בגימור כרום, גריל, פגושים וחצאיות צד בעיצוב ספורטיבי וחישוקי 18 אינץ' ייחודיים.

בסעיף הבטיחות רושמת המכונית מפרט מרשים עם התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה אקטיבית בהתאם לתנאי הדרך, מערכת להתרעה על ערנות נהג, זיהוי תמרורי מהירות, 6 כריות אוויר ועוד.

מחיר פיג'ו 308 GT בנזין 225 כ"ס יעמוד על 174,990 שקל



עוד מחדשות רכב