חדש בארץ: קוואסאקי ZX6R החדש 2019

מטרו מוטור מתחילה בשיווק קוואסאקי ZX6-R החדש לשנת 2019, הכולל עיצוב מעודכן, מנוע 636 סמ"ק ותיבת הילוכים חדשים והבטחה לעמידה בתקנות זיהום האוויר המחמירות. המחיר נקבע על 101,485 ש"ח.

ששי כהן 13 בנוב, 2018
קוואסאקי ZX6R החדש 2019

חודש בלבד לאחר שנחשף רשמית קוואסאקי ZX6-R החדש לשנת 2019, מודיעה מטרו מוטור היבואנית בישראל על הגעתו של הדגם לארץ והתחלת שיווקו במחיר של 101,485 שקל על הכביש.


ה-ZX6-R נינג'ה החדש, זוכה לעיצוב חדש ברוח הנינג'ה 400, הכולל עיצוב ספורטיבי, תאורת LED מלאה בחזית ובזנב, פיירינג בעיצוב חדש ואגרסיבי ומושב חדש וצר בחלקו הקדמי, המאפשר חביקה מיטבית של מיכל הדלק. אל אלו מצטרפים לוח שעונים דיגיטלי חדש ושקע 12V לטובת שיפור השימושיות.

החדשה העיקרית בדגם נוגעת לציודו של הנינג'ה החדש במנוע 636 סמ"ק חדש, המפיק 128 כ"ס ב-13,500 סל"ד ועונה לדרישות זיהום האוויר יורו 4 המחמירות ( אשר פגעו קשות בשנים האחרונות בענף אופנועי הספורט 600 סמ"ק), ומציג משקל של 196 ק"ג, תוספת של 2 ק"ג מול הדור היוצא. בסה"כ נראה שמדובר בוויתור זניח ביכולות ובביצועים בשל ההקפדה על תקנות הזיהום, למרות וויתור של 12 קמ"ש במהירות המרבית שפחתה ל-248 קמ"ש. מעבר לכך, מצויד הדגם ב-KTRC, מערכת בקרת האחיזה של קוואסאקי בעלת 3 המצבים, במערכת ה-KIBS – יחידת מניעת ההחלקה המתוחכמת של קוואסאקי, המבצעת את מניעת נעילת הגלגל באופן מהיר ובלתי מורגש, ובצמיגי היפר-ספורט מהדור האחרון של חברת ברידג'סטון, ה-HyperSport S22, שמעניקים ל-ZX6-Rהיגוי קליל ואחיזה יוצאת דופן ברכיבה ספורטיבית על אספלט יבש או רטוב.