חדש בארץ: קיה סיד סטיישן 1.5 טורבו 160 כ"ס

חברת טלקאר מודיעה על התחלת שיווק קיה סיד סטיישן בגרסת 1.5 ליטר טורבו 160 כ"ס אוט' וגרסת דיזל ידנית עם מנוע 1.6 ליטר 136 כ"ס, המצוידים בטכנולוגיית Mild-Hybrid אשר לצד הביצועים המשופרים, מפחיתה את צריכת הדלק ופליטת המזהמים.

ששי כהן 25 בפבר, 2021
קיה סיד סטיישן 1.5

שנתיים לאחר שנחת כאן הדור השלישי של קיה סיד, מעדכנת טלקאר היבואנית את משפחת הדגמים עם מנועי בנזין ודיזל חדשים הזוכים למערכת מיקרו היברידית ומבטיחים ביצועים טובים יותר, לצד צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר.


במסגרת העדכון, תוצע קיה סיד סטיישן בגרסת בנזין הכוללת מנוע טורבו חדש בנפח 1.5 ליטר (מחליף את מנוע ה-1.4 ליטר), המאפשר שיפור של 14% בהספק ו- 4.5% במומנט לעומת המנוע המוחלף, עם הספק של 160 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ו- 25.8 קג"מ. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ויחד הם מציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 8.8 שניות, שיפור של 0.6 שניות לעומת המנוע היוצא, צריכת דלק של 16.6 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים נמוכה בכ- 8% (125 ג'/ק"מ לפי תקן WLTP במסלול משולב). למנוע משודכת יחידה מיקרו היברידית 48V הכוללת מנוע חשמלי וסוללת ליתיום יון פולימר 48V קומפקטית המסייעים לביצועים משופרים ופליטת מזהמים נמוכה.

קיה סיד 2021

גרסת ה-5 דלתות של הסיד, המיועדת בעיקר למוניות ולרכבי לימוד נהיגה, תשווק בגרסת טורבו-דיזל 1.6 ליטר חדשה, המשודכת לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים וצימוד למערכת המיקרו היברידית החדשה. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה הסיד דיזל הספק של 136 כ"ס (תוספת של 21 כ"ס לעומת מנוע הדיזל הקודם) ומומנט של 32.6 קג"מ, עימם מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. למרות ההספק שצמח, פליטת המזהמים ירדה בכ- 6% וצריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 22.2 ק"מ לליטר בממוצע. אבזור הדגם כולל מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8, בקרת שיוט, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי גלגלים קלים "16, הגה ידית הילוכים ובלם יד בציפוי עור, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה אקטיבי של נתיב הנסיעה, החלפת אורות אוטומטית והתרעת עייפות הנהג.

מחירון קיה סיד 2021:

סיד 5 דלתות 1.6 ל' טורבו דיזל MHEV ידני – 122,900 ₪ 

סיד סטיישן 1.5 ל' טורבו בנזין MHEV אוט' – 138,900 ₪




עוד מחדשות רכב