חדש בישראל: מדבקות המעניקות גימור דמוי מראה לרכב

חברת איי.ש.ר.גרפיקס תציג בתערוכת הדפוס ISPRINT 2015 מדבקות מתוצרת אייברי דניסון המעניקות לרכב מראה יוקרתי עם גימור דמוי מראה.

ששי כהן 13 באוק, 2015
ציפוי מדבקות לרכב אייברי דניסון (Avery Dennison)

חברת איי.ש.ר.גרפיקס בע"מ, היבואנית הבלעדית של אייברי דניסון (Avery Dennison) בישראל, תציג בתערוכת Isprint 2015 (ישפרינט) – תערוכת הדפוס המקצועית הבינלאומית הגדולה בישראל, מגוון חומרים להדפסה דיגיטלית על פורמט רחב בהם מדבקות PU כרום חדשות לעיטוף רכבי יוקרה אשר מעניקות לרכב אפקט דמויי מראה / ניקל יוקרתי אשר מתאימות להדבקה על גבי הרכב כולו או חלקים ממנו, כגון מראות, פנלים וכדומה.




מדבקות החדשות המעניקות לרכב את המראה הנוצץ, מיוצרות ע"י חברת אייברי דניסון (Avery Dennison), התאגיד הגדול בעולם למדבקות, כאשר המדבקה החדשנית שתוצג בתערוכה היא פטנט רשום. המדבקה עשויה PU כרום, ובניגוד לדור הישן של מדבקות הרכב העשויות PVC, מדבקות אלה עמידות בהרבה, גמישות מאוד ועם גימור מרשים הרבה יותר.
המדבקות עם אפקט המראה ניתנות להשגה בצבעי: שחור, זהב, כחול, אדום וכסף, הן מתאימות לכל סוגי הרכב ומאפשרות מגוון רחב של עיצובים. טווח המחירים לצרכן נע בין 400 ש"ח להדבקה על פינות עגולות או דקורציה נקודתית ועד ל-25-30 אלף ש"ח לכיסוי מלא של רכב יוקרה.

ציפוי מדבקות לרכב אייברי דניסון (Avery Dennison)

ציפוי מדבקות לרכב אייברי דניסון (Avery Dennison)


לדברי עמרי עזרן, סמנכ"ל הגרפיקס בחברת איי.ש.ר.גרפיקס בע"מ, "תחום המדבקות לרכבים למטרות פרסום ודקורציה הפך לטרנד של ממש, בעיקר במזרח הרחוק, מדינות המפרץ הפרסי ובאירופה, היתרון הברור הוא שניתן בעלות יחסית מצומצמת ובהתקנה מהירה לשנות את הצבע או לחדש את עיצוב הרכב באמצעות חומר עמיד, גמיש ואיכותי אשר הוא קל מאוד להתקנה וניתן להסירו בקלות ללא פגיעה בצבע המקורי של הרכב. בארץ כבר החלה התעניינות בפתרונות המדבקות לרכב בעיקר לרכבי יוקרה ואנו מעריכים כי התחום יתחיל לזלוג לכלל הרכבים בדומה לטרנדים בתחום עיצוב הבית והביגוד. תחום המדבקות הוא שוק של עשרות מליוני ש"ח בשנה".
תערוכת הדפוס המקצועית הבינלאומית ישפרינט 2015 תיפתח ביום שלישי ה-20 באוקטובר 2015 בגני התערוכה בתל אביב. התערוכה המאורגנת ע"י קבוצת שטיר, המתמחה בארגון תערוכות מקצועיות, נערכת בחסות לשכת המסחר תל אביב והמרכז (ארגון הגג של המגזר העסקי החופשי בישראל) וארגון אמנויות הדפוס בישראל מטעם התאחדות המלאכה והתעשייה.