חדש בישראל: סיאט לאון קופרה קופר

צ'מפיון מוטורס מתחילה בשיווק סיאט לאון קופרה 2019 בגרסת "קופר" (Copper) חדשה, ברוח מותג קופרה החדש, עם חבילת עיצוב ייחודית ואבזור בטיחותי מקיף. המחיר יחל מ-230,900 שקלים.

ששי כהן 24 בינו, 2019
סיאט לאון קופרה קופר

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט בישראל, מודיעה על התחלת שיווק סיאט לאון קופרה 2019, בגרסה מחודשת העונה לשם "קופר" וכוללת נגיעות ברונזה כרמז למותג Cupra שיושק בהמשך. הלאון קופרה מובילה את קטגוריית רכבי הספורט הקומפקטים בישראל ובשנה שעברה עלו לכביש כ-153 עותקים שלה.


הלאון קופרה קופר החדשה שמושקת בימים אלה בישראל, כוללת עדכונים קלים לעיצוב החיצוני, עם לוגו בצביעה בגוון ברונזה (המאפיין את מותג "Cupra" הספורטיבי של היצרן שיגיע בהמשך לישראל), הדגל השחור בקדמת הרכב, חישוקי סגסוגת 19", חיפוי מראות וספוילר מקרבון וקליפרים שחורים המעניקים מראה קרבי יותר. הדגם ישווק מעתה רק בגרסת 5 דלתות.

מתחת למכסה המנוע מצויד הדגם במנוע הטורבו 2.0 ליטר המוכר, המפיק 290 כ"ס ו-35.7 קג"מ, שישודך מעתה לתיבת הילוכים DSG משופרת עם 7 הילוכים במקום 6 עד כה. כחלק מתקנות זיהום אוויר ופליטת מזהמים, הביצועים מעט התמתנו עם 6 שניות בזינוק הקלאסי ל-100 קמ"ש במקום 5.7 שניות עד כה, לצד מהירות מרבית של 250 קמ"ש.

סיאט לאון קופרה קופר

הקופרה Copper רושמת גם שדרוג משמעותי בבטיחות, עם ציודה לראשונה של המכונית בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת, הכוללת: מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת לסטייה מנתיב, חיישני חנייה אחוריים, מערכת תמרוני חנייה – Parking maneuvering, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לזיהוי הולכי רגל, המצטרפים לתאורת LED מלאה חיצונית, 9 כריות אוויר, מצלמת רוורס ועוד. בנוסף, מצטייד הדגם בלוח שעונים דיגיטלי כסטנדרט (Digital Cockpit), לצד האבזור העשיר המוכר של הדגם הכולל בין השאר: מולטימדיה עם מסך "8, מערכת BEATS הכוללת 9 רמקולים + SubWoofer, מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה, חלונות אחוריים מושחרים ועוד.

מחיר סיאט לאון קופרה קופר 2019 יחל מ-230,900 שקל.


עוד מחדשות רכב