חדש: טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר

טויוטה מרחיבה את משפחת הראב-4 עם הצטרפות רמת גימור חדשה "אדוונצ'ר" הכוללת מראה קשוח יותר בכאילו שטח. במקביל, הדגם זוכה למתיחת פנים קלילה לדגמי 2022.

ששי כהן 14 בספט, 2021
טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר

טויוטה מרחיבה את משפחת דגמי הראב 4 הפופולרי ומודיעה על הצטרפותה של גרסת "אדוונצ'ר" חדשה לדגם, הכוללת הופעה קרבית יותר בסגנון שטח, הנעה כפולה ורמת גימור גבוהה. במקביל, מתעדכנים דגמי הראב 4 במתיחת פנים קלילה לדגם שכבר חוגג 3 שנים לדור הנוכחי.

טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר

הראב 4 אדווונצ'ר זוכה לחבילת עיצוב חיצוני בסגנון שטח, הכוללת גריל שחור בעיצוב שונה, פגושים קרביים יותר עם תוספת פלסטיק דמוי מגן שטח, פנסי ערפל בעיצוב שונה ויחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED. בצידי הרכב ת]גשו חישוקי גלגלים "19 בעיצוב חדש, מראות צד בצבע שחור מבריק ואופציה לגימור דו-גוני למרכב עם גג וקורות בצבע כסוף. מאחור סוגרים את הרשימה פגוש בעיצוב חדש עם דיפיוזר דמוי SUV וספוילר בצבע כסוף.

טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר

הדגם יוצע עם יחידת הכח ההיברידית החזקה של הראב 4, מהדור הרביעי של היצרן, הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 222 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה בלבד. כמו שאר דגמי 2022 של הראב 4 שמתעדכנים במתיחת פנים קלה, תמצאו יחידות תאורה ראשיות חדשות מסוג LED, פנסי ערפל LED, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, תאורת LED פנימית, מושב נוסע קדמי מתכוונן חשמלית (בחלק מהגרסאות) ומתגים מחודשים לתפעול חלונות החשמל.

שיווק טויוטה ראב 4 המחודש יחד עם דגם האדוונצ'ר החדש יחל באירופה ברבעון הראשון של 2022 ועתיד להגיע גם לארץ בהמשך.