חדש: כלמוביל ALL – רכבים חדשים ומשומשים בשיטת שלם וסע

מתלבטים בין רכב חדש למשומש? כלמוביל משיקה רשת מכירה חדשה (כלמוביל ALL) המציעה דגמים חדשים של יונדאי ומיצובישי לצד דגמים משומשים ממחלקת הטרייד-אין, עם אפשרויות מבחן במקום והבטחה לאספקה עד 72 שעות.

ששי כהן 17 במרץ, 2021
כלמוביל ALL

כלמוביל יבואנית יונדאי ומיצובישי משיקה רשת חדשה העונה לשם כלמוביל ALL, בה ימכרו תחת קורת גג אחת דגמים חדשים של יונדאי ומיצובישי יחד עם כל דגמי המותגים ורכבי היד השנייה של חטיבת הטרייד אין. הקונספט החדש של "One Stop Shop" יוקם בשלב הראשון בסניף הדגל של הקבוצה במתחם הטרייד אין בפתח תקווה.


המתחם החדש המותאם גם לרוח התקופה, נמצא באוויר הפתוח ומתפרש על פני שטח רב אשר מאפשר ללקוחות תחושת נוחות ובטחון. במתחם תצוגת רכבים חדשים, תצוגת רכבי טרייד אין, תצוגת רכבי פרמיום, חדרי מסירה בסטנדרט כלמוביל ונסיעות מבחן על כל הדגמים בליווי אישי.

בנוסף, כחלק מתהליך המכירה החדש כלמוביל ALL תעניק כלמוביל שירות חדשני של "כלמוביל שלם וסע" שבו מרגע התשלום הסופי יקבל הלקוח את רכבו עד 72 שעות מרגע הקנייה.

כלמוביל ALL הינו מסלול נוסף המוצע על ידי כלמוביל במסגרת מגוון פתרונות ייעודיים לטובת הצרכן בהן "כלמוביל בראש שקט" המעניקה ללקוח הגנה פיננסית ורשת ביטחון ברכישת רכב חדש, במסגרתו יוכל להחזיר את הרכב ולקבל את כספו בניכוי ירידת הערך במידה ואיבד את מקום עבודתו. פתרון נוסף, הינו מסלול הליסינג הפרטי הכולל רכב על שם הלקוח בבעלות פרטית, מקדמה נמוכה, תשלום חודשי קבוע ואפשרות להחזיר הרכב בסוף תקופה, לרכוש אותו או להתקדם לרכב חדש.



עוד מחדשות רכב