חדש: סקודה קודיאק דיזל בגרסת ה-L&K היוקרתית

יבואנית סקודה מתחילה בשיווק רמת הגימור היוקרתית ביותר של הקודיאק דיזל, העונה לשם L&K ומצוידת במנוע 2.0 ליטר 190 כ"ס, הנעה 4X4 ואבזור עשיר במיוחד. המחיר נקבע על 264,000 שקל.

ששי כהן 27 במאי, 2020
סקודה קודיאק דיזל L&K

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, מרחיבה את משפחת הקודיאק בגרסאות הדיזל שלה, ומתחילה בשיווק הקודיאק דיזל L&K, המצוידת בחבילת האבזור העשירה ביותר במשפחת הדגמים (וזהה לגרסת ה-L&K של דגמי הבנזין).


כיאה לגרסה הבכירה ביותר של רמות הגימור, מצויד הדגם באבזור עשיר עם שורה של חידושים טכנולוגיים: פנסי LED מלאים מקדימה ואחורה, מושבים קדמיים חשמליים, ריפוד עור מלא, מפתח חכם KeyLess, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת שלושה אזורים, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, טבעת גרירה מלפנים ומאחור, עיטורי כרום Laurin&Klement בצדי הרכב, ספי כניסה כרום קדמיים ואחוריים, חישוקי 19', חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם תצוגה במערכת השמע, חבילת תאורת LED פנימית המוצעת בעשרה צבעים, מצלמת 360°, חיישן "דוושה וירטואלית" המיועד לפתיחה וסגירה של תא מטען באמצעות רגל מתחת לפגוש אחורי, מערכת סיוע חנייה במקביל ובניצב למדרכה, גג שמש פנוראמי חשמלי עם זכוכית כהה, ריפוד מושבים עור מלא, מערכת שמע Canton הכוללת 12 רמקולים עם 6 קדמיים, 4 אחוריים עם רמקול 3D בלוח המחוונים, וסאבוופר 200W בתא המטען. אבזור הבטיחות כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

מתחת למכסה המנוע מצוידת המכונית במנוע הטורבו-דיזל המוכר של הדגם, בנפח 2.0 ליטר המפיק 190 כ"ס ומומנט מירבי של 40 קג"מ המושגים בין 1,750 ל- 3,250 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים והנעה כפולה 4X4. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות וצריכת דלק של 17.85 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

  • מחיר סקודה קודיאק דיזל L&K נקבע על 263,990 שקל לא כולל אגרת רישוי.




עוד מחדשות רכב