חדש: שירותי טעינת רכב חשמלי במקרי חירום

דרכים שירותי דרך וגרירה משיקה שירות חדש וייחודי "אנרג'י פלוס" המאפשר לבעלי מכוניות חשמליות (BEV) אשר רכשו את השירות לקבל שירותי טעינה במקרי חירום בהם רכבם נתקע עקב חוסר טעינה בדרכים.

ששי כהן 01 במרץ, 2021
דרכים שירותי גרירה

המהפכה החשמלית שהחלה בשוק הרכב הישראלי, וככל הנראה תזכה לדחיפה עצומה בשנה הקרובה עם הצטרפות טסלה ושלל מותגים סינים חדשים לשוק, שולחת גם את החברות העוסקות בענף הרכב לפתח מוצרים משלימים לבעלי הרכב החשמלי, כעת מצטרפת חברת דרכים שירותי דרך וגרירה, עם כיסוי ביטוחי חדש המבטיח לטפל באחד החסמים המרכזיים ברכישת רכב חשמלי, והוא החשש ממקרי חירום בהם רכבם נתקע עקב חוסר טעינה בדרכים.


אחד החסמים העיקריים ברכישת רכב חשמלי הינו הוא טווח הנסיעה המוגבל, המשפיע על רוכשים פוטנציאליים רבים המתלבטים האם לרכוש רכב חשמלי בשל מגבלת ק"מ הנסיעה של הרכבים הללו וכן מהפריסה המוגבלת של תחנות הטעינה לעת עתה, העשויה לעיתים לשלוח את הנהג לנסוע עשרות קילומטרים עד עמדת טעינה קרובה במידה והוא רחוק מהבית שלו.

בדיוק בנקודה זו נכנסת חברת דרכים שירותי דרך וגרירה המאפשרת מתן שירותי טעינת הרכב בדרכים במקרה שסוללת הרכב התרוקנה. החברה מוסרת כי במציאות שבה הרכבים החשמליים מחליפים את הרכבים הקונבנציונליים, דרכים חיפשה ומצאה פתרון לאתגר טעינת רכבים חשמליים בדרכים.

השירות החדש שיהיה זמין על מספר ניידות שירות של החברה, כולל עמדת טעינה מהירה אשר תגיע עד ללקוח אשר נתקע עם רכבו בצידי הדרך, ותאפשר לו להטעין עשרות ק"מ של נסיעה בזמן קצר (לרוב תוך חצי שעה) וכך להימנע גם מגרירה מיותרת. את השירות עצמו יוכלו לרכוש בעלי המכוניות החשמליות ע"י סוכני/חברות הביטוח ו/או היבואנים, כאשר התמחור יתבצע על ידם ולהערכת החברה המנוי יתומחר בין 100 – 130 ₪ כולל מע"מ לשנת מנוי.

דני בר, מנכ"ל דרכים מסר : " מדובר בצעד מבורך למען בעלי רכבים חשמליים. דרכים הינה החברה הראשונה בענף שמשיקה פתרון טעינה לרכבים מסוג זה  שנתקעים בדרכים עקב סוללה שהתרוקנה. כהרגלנו נמשיך במציאת פתרונות וערכים מוספים ללקוחותינו בכל עת."