חסכו כסף: bestie – אתר השוואת מחירי ביטוח רכב חדש

מיזם ישראלי חדש העונה לשם בסטי (Bestie) מבטיח לכם את האתר היחיד המציע השוואת מחירי ביטוח רכב (אגרגטור) שאינו סוכן מטעם חברות הביטוח, ובניגוד למתחרים פועל ללא אינטרסים כלכליים מול הלקוח או הצרכן.

ששי כהן 01 בספט, 2021
איוניק 5

מיזם חדש בישראל העונה לשם bestie, מציע אתר השוואת מחירי הביטוח הראשון והיחיד בישראל (אגרגטור) עם מבחר הפוליסות הגדול ביותר בתחום הביטוח, הפועל לדברי החברה בצורה רחבה ושקופה ומגיש תוך מספר דקות את מספר ההצעות הרב ביותר והמתאים ביותר לכל צרכן. "בסטי" אינו מחויב לאף סוכן או חברת ביטוח, ניטרלי, אובייקטיבי ונקי מאינטרסים. בשלב הראשון יציע האתר השוואת מחירים של ביטוחי הרכב ובעתיד הקרוב יציע האתר שירות השוואת ביטוח דירה ונסיעות לחו"ל.

המיזם הישראלי פועל לפי מודל השוואת המחירים אשר הוביל בהצלחה את מהפיכת השוואת המחירים של Skyscanner בעולם התיירות. מסקר שנערך על-ידי חברת 2thepoint עולה כי 87% ממבטחי הרכב מבצעים השוואת מחירים לפני רכישת הביטוח, כאשר בממוצע בודק כל אחד מהמבטחים כ- 1.6 מקורות. עוד עלה מהסקר כי עיקר השוואות המחירים בעולמות הביטוח נערכים באמצעות אינטרנט (72%).

בבסטי מבקשים גם לתת פתרון ללקוחות אשר עדיין חוששים מרכישת ביטוח באינטרנט ומעדיפים קשר עם סוכן אישי, כך שבסיום השוואת המחירים המתבצעת אונליין מתקבלות עד 20 הצעות המתאימות ביותר, לפי הנתונים האישיים של כל צרכן, תוך שעה מרגע הבחירה בפוליסה המיטבית, הסוכן המציע ייצור קשר עם הלקוח על מנת לסגור את העיסקה, כך שהשירות עצמו יהיה בין אישי וזמין ככל שיתבקש.

לדברי תמר גרזון, מנכ"לית בסטי, בניגוד למתחרים, אתר bestie פועל ללא אינטרסים כלכליים מול הלקוח או הצרכן ועל כן השוואת מחירים תתקבל ממספר שיא של עד 20 הצעות וללא שיקולים חיצוניים למעט צרכי ורצונותיו של הלקוח.

 

עוד מחדשות רכב