טויוטה אוריס החדשה בארץ

טויוטה מחזירה את האוריס לארץ , הפעם עם תיבת הילוכים אוטומטית ואבזור בטיחותי מלא. שלכם תמורת 126,000 ש"ח. חברת יוניון מוטורס , יבואנית טויוטה , מרחיבה את היצע המשפחתיות ומתחילה בשיווק האוריס החדשה עם מפרט ישראלי למהדרין. בניגוד לאוריס הקודמת ששווקה בארץ בהצלחה מוגבלת עקב ציודה בתיבת הילוכים רובוטית גסה לפעולה , מצויידת האוריס המחודשת…

ששי כהן 13 באפר, 2010

טויוטה מחזירה את האוריס לארץ , הפעם עם תיבת הילוכים אוטומטית ואבזור בטיחותי מלא. שלכם תמורת 126,000 ש"ח.

חברת יוניון מוטורס , יבואנית טויוטה , מרחיבה את היצע המשפחתיות ומתחילה בשיווק האוריס החדשה עם מפרט ישראלי למהדרין. בניגוד לאוריס הקודמת ששווקה בארץ בהצלחה מוגבלת עקב ציודה בתיבת הילוכים רובוטית גסה לפעולה , מצויידת האוריס המחודשת בתיבת הילוכים אוטומטית אשר סללה למעשה את חזרתה לארץ.
טויוטה אוריס החדשה מגיעה לארץ מספר חודשים לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה הכוללת חזית חדשה לרכב המעוצבת בסגנון דגמי טויוטה החדשים . מאחור עברה המכונית עדכון עם החלפת הפגוש ויחידות התאורה בחדשות אשר מרעננות את המראה.
בתוך תא הנוסעים זוכה האוריס החדשה לשינויים קוסמטים הכוללים חומרי דיפון חדשים איכותיים יותר והגה חדש  . האוריס מגיעה לארץ ברמת גימור אחת – GLI הכוללת חשמול מלא, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים , הגה מצופה עור , פנסי ערפל ומראות צד מתקפלות חשמלית. האבזור הבטיחותי מלא הפעם וכולל 7 כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט.
מתחת למכסה המנוע שוכן אותו מנוע מוכר בנפח 1.6 ליטר מסדרת ה DUAL VVTI , בעל הספק של 124 כ"ס כאשר הפעם הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים בלבד. הביצועים ? 11.9 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת המדווחת עומדת על 14 ק"מ לליטר ופליטת ה CO2 עומדת על 166 גרם לק"מ.
מחירה של האוריס החדשה נקבע על 126,000 ש"ח ובחברה מעריכים שהדגם החדש המצוייד בגיר אוטומטי יזכה לביקוש גבוה . צפי המכירות עד סוף השנה עומד על  1,400 מכוניות.