טויוטה ישראל משדרגת המפרט הבטיחותי למספר דגמים

חבילת הבטיחות Toyota Safety Sense תגיע כסטנדרט החל מהחודש בדגמי טויוטה יאריס, אוריס ואוונסיס, והחל מחודש ינואר 2017 גם בפריוס החדשה.

ששי כהן 19 בדצמ, 2016

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מרחיבה את היצע הדגמים המצוידים בחבילת הבטיחות המתקדמת Toyota Safety Sense, ומודיעה על התחלת שיווק דגמי טויוטה יאריס, אוריס ואוונסיס עם חבילת הבטיחות הנ"ל כסטנדרט בכל רמות הגימור, והחל מהחודש הבא (ינואר 2017), גם בטויוטה פריוס. המערכת הושקה לראשונה בישראל בקיץ האחרון עם הגעתה של טויוטה קורולה החדשה לארץ, ותחליף בהדרגה את מערכת הבטיחות מובילאיי שהותקנה עד כה בדגמים רבים של טויוטה בישראל.




חבילת הבטיחות המתקדמת של טויוטה המבוססת על מצלמה ולייזר, כוללת מספר מערכות בטיחות: מערכת קדם התנגשות אקטיבית (PCS)המתריעה על סכנת התנגשות ברכב שמלפנים ואף בולמת אוטונומית את הרכב, מערכת התרעה על סטייה מהנתיב (LDA), מערכת החלפה אוטומטית של אלומת אור גבוהה (AHB) ומערכת זיהוי והצגת תמרורים (RSA).




עוד בנושאי הבטיחות בדגמי טויוטה, השבוע פרסם אירגון הבטיחות האירופאי EuroNcap, המבצע את מבחני הריסוק עבור הדגמים הנמכרים באירופה, את המכוניות שזכו לציון הבטיחות הגבוה ביותר בקטגוריה שלהן בשנת 2016, בהן מופיעה טויוטה פריוס החדשה כמשפחתית עם ציון הבטיחות הגבוה ביותר שהוענק בשנה החולפת. הפריוס עם חבילת הבטיחות המשודרגת עימה זכתה במבחן הריסוק של EuroNcap בציון המרשים, תגיע כאמור לארץ כבר בחודש הבא. באשר לשאר דגמי החברה המשווקים בישראל, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, התחייבה כי תרחיב את היצע הדגמים הכוללים את המערכת, עבור כל דגם המקבל את אישור היצרן.