טויוטה משיקה לוגו חדש כחלק מהפיכתה לחברת ניידות לכל

3 ימים לאחר שניסאן השיקה לוגו חדש, מעדכנת טויוטה החל מהיום את לוגו החברה החדש, כחלק מעידן חדש ומעבר שלה מחברת מכוניות לחברת ניידות לכל – Mobility for all.

ששי כהן 20 ביול, 2020
לוגו טויוטה חדש

9 חודשים לאחר שהציגה פולקסווגן את הלוגו החדש שלה המסמל דף חדש של היצרן ומעבר לרכבים ידידותיים יותר לסביבה, ושלושה ימים בלבד לאחר שהציגה גם ניסאן את הלוגו החדש שלה לעידן החשמלי שבפתח, מודיעה היום גם טויוטה על השקת לוגו חדש ליצרן, המסמלת את הפיכתו מחברה לייצור מכוניות לחברת ניידות לכל Mobility For All.


אז לפני שאתם מחפשים מה השתנה בלוגו החדש, אז נבהיר שמדובר בויתור על השם "TOYOTA", וזאת לאור העובדה שסמל טויוטה האייקוני הוא אחד המוכרים ביותר בעולם. הזהות החזותית החדשה מבוססת על פישוט הלוגו הנוכחי ועוצבה לדברי היצרן על בסיס ארבעה עקרונות מרכזיים: חשיבה צופה פני העתיד, מוכנות למובייל, תחושה יוקרתית יותר ועקביות מלאה בכל הפלטפורמות והיחידות העסקיות.

הלוגו החדש מביא גם לשיפור בהירות ועקביות בין תחומי העסקים השונים של טויוטה, כולל שינויי שמות של הפעילויות העסקיות השונות של טויוטה, בהם ביטוח, רכבים יד שניה, ניידות ועוד.

השינוי בעיצוב המותג נעשה תוך חשיבה על "המחר", כחלק מהרצון להתחבר טוב יותר ללקוחות תוך כדי ההתרחבות המואצת של טויוטה לכלי רכב חשמליים, שרותי ניידות וקמעונאות אונליין.

 שינוי הלוגו  מתבצע החל היום (20/7) באתרי טויוטה ובהדרגה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ובעתיד גם הפיזיות. בשלב זה הלוגו הנוכחי עדיין ישמש לרכבים.