טויוטה פרואייס סיטי – טנדרון ראשון לאירופה

טויוטה נכנסת לראשונה לשוק הטנדרונים הקומפקטים באירופה עם הפרואייס סיטי החדש, שישווק בגרסאות מסחריות ונוסעים ומהווה למעשה את סיטרואן ברלינגו החדש עם סמלים של טויוטה.

ששי כהן 21 באפר, 2019
טויוטה פרואייס סיטי

טויוטה מצטרפת לראשונה באירופה לשוק הטנדרונים-מסחריות הקומפקטים (LCV), ותחשוף בסוף החודש בתערוכת המסחריות של בירמינגהם בבריטניה את ה-פרואייס סיטי (PROACE CITY), מסחרית חדשה שפותחה בשיתוף קונצרן PSA ומהווה למעשה אח נוסף במשפחת הברלינגו החדש, במשפחה הכוללת כבר ארבעה דגמים זהים (סיטרואן ברלינגו, פיג'ו פרטנר, אופל קומבו ועכשיו גם טויוטה פרואייס סיטי). עכשיו נותר להמר מי מהם יגיע ראשון לארץ…


טויוטה פרואייס סיטי ישווק בגרסאות מסחריות העונות לשם "פרואייס סיטי" או נוסעים (עד 7 נוסעים) שעונות לשם "פרואייס סיטי וורסו", ומהווה כאמור אח תאום לסיטרואן ברלינגו החדש שהוצג כבר לפני כשנה, וכמוהו יוצע בגרסה רגילה בעלת מרכב באורך 4.4 מטר, בסיס גלגלים של 278 ס"מ, נפח תא מטען מרבי של 3.3 קוב ואפשרות העמסת מטען באורך של 90 ס"מ, או ארוכה עם אורך שך 4.75 מטר, בסיס גלגלים של 295 ס"מ, נפח תא מטען מרבי של 3.9 קוב ואפשרות העמסת מטען באורך של 1.3 מטר.

טויוטה פרואייס סיטי

בתוך תא הנוסעים יציע הדגם שלושה מושבים בשורת הנהג, לוח שעונים בסגנון מכונית פרטית, שפע של שימושיות הודות לשלל תאי אחסון ופתרונות אחסון חכמים, לצד חבילת בטיחות מתקדמת שתוצע בכל הדגמים. היצע המנועים יחל במנוע הטורבו 1.2 ליטר המוכר של פיג'ו-סיטרואן, שיוצע בהספקים של 110 כ"ס (גיר ידני) או 130 כ"ס בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית. לצידו יוצע מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר שיוצע בהספקים של 57-130 כ"ס ותיבות ידניות/אוטומטיות.

טויוטה פרואייס סיטי

טויוטה פרואייס סיטי ייחשף כאמור רשמית בתערוכת המסחריות בבריטניה – 2019 Commercial Vehicle Show in Birmingham שתיפתח ב-30 באפריל. אספקות ראשונות של הדגם באירופה צפיות בתחילת 2020.

בעל עסק? בואו לשמוע הצעות מימון מדהימות לכל טנדר או מסחרית חדשה. לפרטים נוספים, הכניסו פרטים כאן. (מודעה)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם