טויוטה פריוס החדשה נחשפה בלאס וגאס

" טויוטה פריוס החדשה תשנה את כל מה שידעתם על מכונית היברידית", כך לדברי החברה בחשיפת הדגם בארה"ב. בישראל בסוף רבעון 1 2016.

ששי כהן 09 בספט, 2015
טויוטה פריוס החדשה 2016

טויוטה חשפה אמש בארה"ב את טויוטה פריוס החדשה לשנת 2016, המבטיחה להיות יותר חסכונית וידידותית לסביבה, אך יחד עם זאת גם מהנה לנהיגה. הדור הרביעי של הפריוס שהחלה את דרכה בעולם בשנת 1997, ייחשף רשמית עבור השוק האירופאי בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתיפתח ב- 15 בספטמבר.



טויוטה פריוס החדשה זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, בעל קווי דמיון רבים למכונית המימן החדשה של החברה – טויוטה מיראי, אך יחד עם זאת שומרת גם על כמה סממני עיצוב המזוהים עם הפריוס היוצאת. בחברה מדווחים שהדגם החדש יהיה גם ארוך ורחב יותר מהדור היוצא, אך יחד עם זאת מעט נמוך יותר לטובת התנהגות כביש ותצרוכת דלק משופרים. לדברי החברה, הדגם החדש יהיה " מכונית היברידית ללא פשרות ", הכולל תא נוסעים מרווח יותר, יחידה היברידית קלה וקומפקטית יותר ושינויים מפורטים בתכנון המנוע המסייעים להשיג שיפור של למעלה מ-40% ביעילות התרמית – הביצועים הטובים ביותר בעולם ליחידת בנזין.

טויוטה פריוס החדשה 2016

טויוטה פריוס החדשה 2016


מעבר להבטחה ליעילות המנוע והיחידה ההיברידית האמורים לספק נתוני צריכת דלק טובים עוד יותר מהדור הנוכחי, הפריוס החדשה תהיה גם מהנה לנהיגה, כך מספרים בטיוטה, אך לעת עתה לא חושפים נתונים טכניים אודות הביצועים ותצרוכת הדלק. בהמשך הדרך, יחשפו גם דגמים נוספים של הפריוס, וביניהם הפריוס פלאג-אין החדשה.
טויוטה פריוס החדשה 2016

טויוטה פריוס החדשה 2016


מחברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה בישראל, נמסר שהדגם החדש יגיע לארץ לקראת סוף הרבעון הראשון לשנת 2016.