טויוטה פריוס 2019 זוכה לאופציית הנעה כפולה

טויוטה פריוס 2019 זוכה למתיחת פנים הכוללת עדכונים קלים למראה ולתא הנוסעים, וזוכה לראשונה בחייה לאופציית הנעה כפולה לשיפור אחיזת הכביש.

ששי כהן 18 בינו, 2019
טויוטה פריוס 2019

קרוב ל-3 וחצי שנים לאחר שנחשף הדור הרביעי של טויוטה פריוס, המכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בהסטוריה, הנכנסת כבר לשנה ה-22 מאז הוצג הדור הראשון שלה ב-1997, זוכה המכונית למתיחת פנים קלה של אמצע החיים, ואופציה לראשונה בחייה להנעה 4X4 לשיפור אחיזת הכביש במשטחים בעייתיים.


במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הפריוס 2019 לעדכוני עיצוב קלים לחזית הרכב, עם מראה נקי יותר, פגוש חדש ויחידות תאורה חדשות מסוג LED, כאשר חלקה האחורי זוכה לעדכונים קלים ויחידו תורה מעודכנות. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש,  ובתוך תא הנוסעים נרשמות שלל נגיעות קוסמטיות הכוללות בין השאר משטח גדול יותר לטעינה אלחוטית המתאים גם לסמארטפונים גדולים, שדרוגים קלים למולטימדיה המקורית "Toyota Touch 2 " ותצוגה עילית משודרגת.

טויוטה פריוס 2019

כל גרסאות הפריוס זוכות לשדרוג האבזור הבטיחותי עם אימוצה של חבילת הבטיחות המקורית Toyota Safety Sense מדור שני. החדשה העיקרית בתחום הטכני, נוגעת לציודה לראשונה של המכונית במערכת הנעה כפולה חכמה, אשר נכנסת לפעולה כאשר המכונית מזהה אחיזת כביש ירודה, כמו למשל על כבישים רטובים, קרח, שלג ועוד. הפריוס כפולה ההנעה תיסע דרך קבע על הנעה קדמית, ורק בשעת הצורך ישולבו גם הגלגלים האחוריים, בזכות צמד מנועים חשמליים נוספים. לדברי היצרן, מדובר במערכת הנעה כפולה קומפקטית וקלה, אשר מציעה פגיעה קלה ביעילות הרכב, בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים הנמוכים. בניגוד למערכות הנעה כפולות מכאניות מקובלות, במקרה של הפריוס 4X4 אין דרייבשפט בין הציר הקדמי לאחורי וגם לא דיפרנציאל מרכזי, מה שפשוט וזול יותר ליצור, וגם אינו תופס מקום גדול, למעט פגיעה ב-45 ליטר בנפח תא המטען.

צריכת הדלק של הפריוס בעלת הנעה כפולה תמשיך להיות טובה עם הצהרת יצרן של 22.7 ק"מ לליטר בממוצע, לפי תקן ה-WLTP החדש, וגפ פליטת ה-CO2 ממשיכה להיות נמוכה עם 99 גרם לק"מ.

טויוטה פריוס 2019 החדשה צפויה להגיע לארץ במהלך המחצית הראשונה של השנה.


עוד מחדשות רכב