טויוטה קאמרי החדשה 2012

רבת המכר של טויוטה זוכה למחליפה . תציע עיצוב מעט יותר ספורטיבי, יותר מרווח לנוסעים וגרסה היברידית חסכונית במיוחד. טויוטה קאמרי , אחת המכוניות החשובות ביותר עבור טויוטה , והמשפחתית הנמכרת ביותר בארה"ב ב 13 מתוך 14 השנים האחרונות , זוכה לדור שביעי חדש ומודרני , האמור לחזק את מעמדה בשוק המשפחתיות הגדולות נוכח התחרות…

ששי כהן 24 באוג, 2011

רבת המכר של טויוטה זוכה למחליפה . תציע עיצוב מעט יותר ספורטיבי, יותר מרווח לנוסעים וגרסה היברידית חסכונית במיוחד.

טויוטה קאמרי , אחת המכוניות החשובות ביותר עבור טויוטה , והמשפחתית הנמכרת ביותר בארה"ב ב 13 מתוך 14 השנים האחרונות , זוכה לדור שביעי חדש ומודרני , האמור לחזק את מעמדה בשוק המשפחתיות הגדולות נוכח התחרות העזה שקיימת בשוק . מאז החל יצור הקאמרי הראשונה בשנת 1983 , מכרה טויוטה מעל 15 מיליון מדגמי הקאמרי ברחבי העולם .
הקאמרי 2012 ממשיכה לשמור על אותם קווי עיצוב מוכרים של הרכב אך לוקחת אותם צעד קדימה ומקבלת עיצוב מעט פחות שמרני ויותר ספורטיבי , עם חזית חדשה המיישרת קו עם דגמי טויוטה החדשים . למרות הצהרה על דגם חדש , שומרת הקאמרי על אותן מידות מוכרות עם 4.8 מטר באורך, 1.82 מטר ברוחב , 1.47 מטר גובה ובסיס גלגלים של 278 ס"מ . עם זאת , מהירים בטויוטה שתכנון חדש של תא הנוסעים עם שינוי במיקום המושבים , מעניק בדגם החדש מרווח פנים משופר משמעותית לנוסעים .

טויוטה קאמרי החדשה

טויוטה קאמרי החדשה

בתוך תא הנוסעים , מקבלת הקאמרי החדשה , עיצוב חדש ומודרני מבעבר , עם הצהרה על עליה נוספת באיכות החומרים וההרכבה שהיו גם כך די גבוהים . לצד 4 רמות גימור שיוצעו , מציעה כבר רמת הגימור הבסיסית אבזור משופר הכולל אבזור חשמלי מלא , בקרת שיוט , מחשב דרך, חישוקי "16 קלים , מזגן מפוצל עם פתחים ליושבים מאחור ומערכת שמע מקורית נשלטת מההגה . החל מרמת הגימור השניה , מוצעת גם מערכת מולטימדיה עם מסך "6.1 כסטנדרט .
בטויוטה מצהירים שבדגם החדש , ניתנה חשיבות גבוהה ליצירת תא נוסעים שקט במיוחד , עם בידוד תא נוסעים מרעשים הגבוה בקטגוריה .
את מנוע ה 2.4 ליטר , מחליף בדגם החדש מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר המפיק 178 כ"ס ב 6,000 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ומציע תצרוכת דלק של 11.7 ק"מ לליטר בממוצע . לצידו של המנוע הנ"ל תשווק גם גרסת V6 בנפח 3.5 ליטר המפיקה 268 כ"ס ב 6,200 סל"ד המציעה תצרוכת דלק ממוצעת של 10.6 ק"מ לליטר .
לטובת חובבי איכות הסביבה וחיסכון בדלק , מוצעת טויוטה קאמרי הייבריד עם מערכת היברידית חדשה המשפרת את תצרוכת הדלק בלא פחות מ 30% לעומת הדגם היוצא . במקרה הנ"ל פועלת המערכת לצידו של מנוע 2.5 ליטר המפיק 156 כ"ס , אשר יחד עם המנוע החשמלי מפיקים 200 כ"ס נאים . עם יחידת הכח הנ"ל , מציעה הקאמרי הייבריד תאוצה ל 100 קמ"ש תוך 7.6 שניות בלבד ומציעה תצרוכת דלק מרשימה של 18.3 ק"מ לליטר בממוצע .
טויוטה קאמרי החדשה תגיע לישראל ככל הנראה בתחילת 2012