טויוטה קאמרי חוזרת לישראל: החל מ-184,900 שקל

לאחר שנטשו בשנה החולפת מכוניות המנהלים ההיברידיות את ישראל בעקבות המיסוי הירוק המעודכן, מחדשת טויוטה את יבוא הקאמרי ההיברידית, שמבטיחה צריכת דלק משופרת לצד אבזור נדיב.

ששי כהן 02 בינו, 2020
טויוטה קאמרי 2020

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תחל בקרוב בשיווק מחודש של הקאמרי ההיברידית, לאחר שעזבה את הארץ בשנה החולפת יחד עם המתחרות שלה בקטגוריית מכוניות המנהלים ההיברידיות, שנפגעו מהמיסוי הירוק שגרם להתייקרות משמעותית של הדגמים.


ליוניון מוטורס שאסטרטגיית השיווק שלה מתרכזת בעיקר בשיווק דגמים היברידים בארץ, ויעד המכירות שלה לשנה הקרובה עומד על יותר מ-80% של כלי רכב היברידיים-חשמליים, אינם מוכנים לוותר על נציגות היברידית בסגמנט מכוניות המנהלים ההיברידיות, ושיווק הדגם יתחדש בקרוב למרות שהמכונית יצאה מקבוצת זיהום האוויר 2 ועברה לקבוצה 3 שסובלת ממיסוי גבוה יותר. 

טויוטה קאמרי 2020 תשווק בישראל עם יחידה היברידית (מנוע 2.5 ליטר ומנוע חשמלי) המפיקים הספק משולב של 218 כ"ס, ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות לצד צריכת דלק משופרת של 23.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
טויוטה קאמרי 2020
הדגם ישווק בארץ ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור הבסיסית " קאמרי LE" כוללת כניסה והתנעה ללא מפתח, מולטימדיה מקורית עם מסך "7 ומצלמת רוורס, חישוקי "17 קלים, מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, 7 כריות אוויר, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, שמשות אחוריות מושחרות ומערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיה עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי דרך והחלפת אורות גבוהים אוטומטית. רמת הגימור הגבוהה יותר XLE כוללת בנוסף: ריפודי עור, גג שמש חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, מושבים קדמיים FULL-LED, חישוקי "18 קלים, הגה מצופה עור, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים, מסך "8 למולטימדיה, חימום מושבים קדמיים, תצוגה עילית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית, התראת שטח מת במראות הצד, התראה על תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוט' ברוורס ועוד.

מחיר טויוטה קאמרי 2020 נקבע על 184,900 שקל לגרסת ה-LE ו-204,900 שקל לגרסת ה-XLE המאובזרת.