טויוטה קאמרי 2021 מתחדשת ומתייקרת

יבואנית טויוטה החלה בשיווק הקאמרי המחודשת ל-2021, עם עיצוב מעודכן, חבילת בטיחות משודרגת המקנה לה את ציון הבטיחות הגבוה בקטגוריה ועדכונים טכניים נוספים. בעקבות המיסוי החדש, המחיר מתייקר ויחל מ-214,900 שקל.

ששי כהן 16 ביונ, 2021
טויוטה קאמרי 2021

חברת יוניון מוטורס החלה בשיווק טויוטה קאמרי המחודשת ל-2021, לאחר שעברה מתיחת פנים נוספת המבטיחה עיצוב מעודכן, חבילת בטיחות מרשימה ושינויים טכניים נוספים. מדובר במתיחת פנים שניה לדגם שהדור הנוכחי שלו הוצג ב-2017, אך למרות הוותק, מדובר עדיין לא רק במכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה"ב כיום, אלא גם בדגם הפרטי הנמכר ביותר שם ב-19 שנים האחרונות.  בדומה למתחרות, גם הקאמרי סובלת מהשפעת "המיסוי הירוק" שפוגע שנה אחר שנה בדגמים ההיברידים והידידותיים לסביבה, עם הפחתת הטבות המס והתייקרות משמעותית במחירי הדגמים.

במסגרת מתיחת הפנים ל-2021, זוכה הקאמרי לעדכון קל למראה החיצוני, הכולל פגושים, יחידות תאורה וגריל בעיצוב חדש המקנה לרכב מראה אלגנטי יותר, וכן עדכון קוסמטי לתא הנוסעים, הכולל בין השאר מולטימדיה עם מסך "9 (הגדול בקטגוריה) עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ועוד. הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה "קאמרי XLE" הכוללת לצד המולטימדיה החדשה גם מצלמת רוורס, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, הגה מצופה עור ומתכוונן חשמלית, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת אווירה, בלם יד חשמלי, ריפודי עור למושבים, חיישני אורות וגשם, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ל-8 מצבים, תאורה היקפית מסוג LED (כולל פנסי חזית), חישוקי סגסוגת קלה "18, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, קיפול מראות חשמלי ועוד.

טויוטה קאמרי 2021

הדגם המחודש זוכה לשדרוג גם של חבילת הבטיחות, עם התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל (ביום ובלילה) ודו גלגלי (ביום) עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעת רכב חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, החלפת אורות אוטומטית, זיהוי תמרורי מהירות, תזכורת למניעת שכחת ילדים בספסל האחורי, מערכת לסיוע בפניות בצמתים, 7 כריות אוויר ועוד, המקנים לרכב ציון בטיחות 8 הגבוה בסגמנט.

הדגם ישווק עם אותה יחידת כח היברידית מוכרת הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 218 כ"ס ויחד עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה מציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר טויוטה קאמרי 2021 המחודשת נקבע על 214,900 שקל.

 

 

עוד מחדשות רכב